awt Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Jeg burde kanskje ikke skrevet dette, men jeg fikk nettopp beskjed om å korte ned signaturen min da den var for "stor". Synes folk min signatur er så "ekstrem"? For all del, jeg kan gjerne korte den ned, men har selv aldri syntes den har vært spesielt stor..
Nytern Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Regler er vel regler, men jeg synes at signaturen din er ryddig og fin..
Jordfræsar Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Har ikke tenkt over signaturen Selv har jeg dette hjemme i stua. Meget fornøyd og vakker lyd.
FredrikE24 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Tok meg en liten kaldstart av dieselpurka her istad for morroskyld da graderstokken krøp ned på gode -16 grader en halvtimes tid
Nytern Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Noen her som har prøvd seg på refoaming av høyttalere? Handla originalt refoamingkit til Infinityene og er mildt sagt spent på resultatet av denne planlagte DIY'en
R Andersen Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Det går på lengden. Det gjør forumet rotete, og det blir undøvendig mye scrolling hvis alle skal ha lange signaturer. Regner med de fleste her inne har vært inne på div. amerikanske forum. Slike tilstander ønsker vi ikke her inne.
Nytern Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Monitor Audio + Cambridge Audio må da være en super kombo, Jordfræsar!
Jordfræsar Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Monitor Audio + Cambridge Audio må da være en super kombo, Jordfræsar! Det skal jeg love deg
Robkill Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Noen her som har prøvd seg på refoaming av høyttalere?Handla originalt refoamingkit til Infinityene og er mildt sagt spent på resultatet av denne planlagte DIY'en Driver på med det samme selv akkuratt nå! Skumle saker
Spretter Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Monitor Audio + Cambridge Audio må da være en super kombo, Jordfræsar! Det skal jeg love deg Kjører Klipsch RF82 på en forholdvis kraftig Yamaha forsterker og XTZ 12" sub. Har fått hårene på armene til folk til å reise seg maaaange ganger Dire Straits - money for nothing på bånn gass får til og med Dire Straits hateren til å nikke i takt.
knut_olestad Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 39 åring tatt for drapet på faren til Stella Mogabagakebabi. Stakkars dude, for et helvete han må ha hatt. Helt enig! Han visste helt sikkert ikke hva han skulle gjøre, fordi jeg tviler på at han gjorde det med vilje. Han må ha gjennomgått tre virkelig vonde dager. Vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en sånn situasjon, man vet det ikke før man står midt oppi det En god venn av meg kjørte ihjæl en annen venn av meg for noen år siden, offeret var dopa vettløs og sto midt i veien i mørke klær i regnet, det kom også bil i mot som blenda. Han rakk ikke engang bremse før han traff. Jeg kom selv dit ei lita stund etter, men ble stoppa før jeg kom helt fram heldigvis! Men uansett, til tross for at han ble frikjent så sliter han kraftig, noe slik vil man aldri kunne riste av seg. Og mens jeg er i gang, jeg vet det også av egen erfaring, selv om jeg var passasjer og det heldigvis endte kun med bruddskader..
Robkill Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Her kan man se "prosjektet" i startfasen! Har kommet mye lengre nå, men kameraet er tom for strøm og jeg har rota bort laderen (til en forandring) Fra en festhøyttaler som... tja, har blitt brukt skikkelig på fest?
Marius2002 Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 39 åring tatt for drapet på faren til Stella Mogabagakebabi. Stakkars dude, for et helvete han må ha hatt. Helt enig! Han visste helt sikkert ikke hva han skulle gjøre, fordi jeg tviler på at han gjorde det med vilje. Han må ha gjennomgått tre virkelig vonde dager. Vet ikke hva jeg selv hadde gjort i en sånn situasjon, man vet det ikke før man står midt oppi det En god venn av meg kjørte ihjæl en annen venn av meg for noen år siden, offeret var dopa vettløs og sto midt i veien i mørke klær i regnet, det kom også bil i mot som blenda. Han rakk ikke engang bremse før han traff. Jeg kom selv dit ei lita stund etter, men ble stoppa før jeg kom helt fram heldigvis! Men uansett, til tross for at han ble frikjent så sliter han kraftig, noe slik vil man aldri kunne riste av seg. Og mens jeg er i gang, jeg vet det også av egen erfaring, selv om jeg var passasjer og det heldigvis endte kun med bruddskader.. En påminnelse om at man skal bruke refleks i mørket.
Anbefalte innlegg