M|Fjeld Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Og det settes spørsmålstegn ved om den lille miljøgevinsten er verd fraværet av sekser. Og der er vel vil alle enige om den saken? Sekseren er som nevnt en del av varemerket til bmw, blir for dumt å fase ut denne..
Fredrik Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Er ikke snakk om å lære noen som helst, men å komme med ett synspunkt og sin mening. BMW kunne klart det de ville hvis de ikke var så opptatt av å være best i klassen når det kommer til miljø. Helt greit oppsummert egentlig... makan til navlepilleri...
Jordfræsar Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Haha, du skal helle litt skråt, husker ikke gradene. Stod i London her for noen uker siden og ba om øl.Stakkaren helte rett ned fra tappekrana. Da kom det en irsk kar(med Norsk kone viste det seg) å høvla over bartendern hehehe. Lo meg skakk! Han endte opp med å lære å tappe øl kan man si mildt. "Hey dude, what your doing is a sin", "Do that i Irland and you'll get our hand cut off!!" Noe i den duren hvertfall. Haha. Noen snakker om mengde skum osv. Hell ditt og hell datt. Lunken ikke kald. Bruk slike glass og ikke slike neeeeh man må jo spørre. Men, det er ytterst få som kan å tappe/servere guinness øl. Heldigvis kan dirty Nelly mener jeg å huske
noekult Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Sant nok, de skuffer fansen og ødelegger en fantastisk tradisjon. Men de vet vel at folk vil fortsette å stå i kø for å kjøpe bila dems uansett, så penger i kassa er penger i kassa :/ For min del kunne de også beholdt en selvpustende, 3 liters bensinrekkesekser for all evighet - krysser fingerne for at den ikke er borte for alltid!
Jordfræsar Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hørt at det fungerer å lage en facebook-gruppe.
Concep Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hørt at det fungerer å lage en facebook-gruppe. Hvem vet, det KAN jo faktisk funke ! Da ble det e34 540ia på meg ! Henter til helgen Gleder meg enormt, Elsker kjørekomforten i e34, i tilleg er det den siste bmw'en som er litt vintage og ikke altfor moderne karrosserimessig, sånn som jeg liker det !
Fredrik Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Temperaturen ligger nå mer eller mindre konstant på rundt 10 minusgrader om dagen og ca. 15 minusgrader om natten her i Århus (Jylland/Danmark). Bilbatteriene dør som fluer og mange har store problemer med å få start på bilene deres. Vårt batteri er originalt fra da bilen var ny... altså fra 06.11.2002. Vår E46 318d Touring har nå kjørt 290000 Km og intet vedr. det elektriske er ellers byttet på bilen. Startprobemer... nada... wroooom....
awt Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hmmm. BMW lanserer F30 med nesten bare firesylindra motorer, så for å være miljøvennlige så er nye 328I firesylindra. Og visst er det en miljøvennilg bil med sine 149g co2/km og blanede forbruk på 0,65l per mil tross 245 hk og 350 nm. Men så er det bare det at nå har Mercedes lansert sin nye SL med en 3,5 liters V6er på 306 hk og 370 nm, og i den 1600 kilo tunge SLen så betyr det ett Co2 utslipp på 159 g per km, blandet forbruk på 0,68 l per mil. Og det uten pustehjelp Sett motoren i en lettere bil som F30, senk effekten til 250 hk og den vil feie den 2,0 liters turbomotoren til BMW av banen både på yttelser, utslipp og forbruk. Så hvis Mercedes kan lage så effektive seksere så hvorfor i helvette kan ikke BMW også gjøre det?? Fra nå så er ikke forbruk og utslipp noen brukbar unnskyldning for å fase ut sekserne med firere Jeg kan ikke la være å se for meg at det bør da være fullt mulig å lage en rekkesekser på rundt 2,5 liter med rundt 200-230 hk som kunne vært like god som den nye 2,0 liters firern. Det teiteste er vel igrunn at det ikke er så veldig lenge siden BMW lanserte en eller annen motorsykkel med 1.2 (eller var det 1.5?)-liters rekkesekser..
fish Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Men ølgutane, hva er det korrekte ølglass, og hvordan skal man helle ølen i glasset? Homsepokal
Concep Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Lyden i 540` er Nydelig med litt grov eksos Ja håper det innfrir forventingene, har aldri hørt en IRL.. Noen som vet man får kjøpt eksos til M60 ? og annbefalinger, hva lønner seg, Full pakke, bare bakpotte, eller catback ? Eisenmann er uaktuelt... må tenke litt pris også, hehe
Kvasi Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 wtf... http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 56933.html
wicky124 Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 jaha.... http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 56933.html
Fredrik Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Men ølgutane, hva er det korrekte ølglass, og hvordan skal man helle ølen i glasset? Homsepokal Belgierne kan ølglass...
Anbefalte innlegg