Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke bare spise midag en annen dag? Mye mindre folk, mer ro og en større overraskelse for fruen. :)

Skrevet
For noen holdninger.. Jeg er rystet.

Middag på byen synes jeg er en grei måte å feire valentinsdagen på.

Må ikke vente til valentinsdagen for det :wink:

Skrevet

Hehe, nei, det er vel ikke slik at slikt bare skal foregå en gang pr år, men personlig synes jeg det er greit å gjøre et eller annet på valentinsdagen, for da har jeg på en måte "gjort mitt", og slipper å være så "spontan og romantisk" på lang lang tid. ;)

Edit:

Og til det viktigste poenget; Kjærringa setter pris på en oppmerksomhet på valentinsdagen.

men hvis dere har begrenset dere til å bare ta ut kjærringa en gang i året, forstår jeg jo at valentinsdagen ikke er den beste dagen å gjøre det på. ;)

Skrevet
Da skal man få se på den nye 3-serien førstkommende torsdag :) Det blir stas.

oslo eller?hadde tenkt å ta turen men rekker ikke...

Hamar.

Har innbydelse på prøvekjøring på torsdag selv, ser frem til det. 8)

Driver å lurer veldig på en f31, men litt usikker på hvordan man skal forsvare 600.000,- når man i tillegg snart bør vurdere ett nytt sted å bo.

Skrevet

Hehe, nei, det er vel ikke slik at slikt bare skal foregå en gang pr år, men personlig synes jeg det er greit å gjøre et eller annet på valentinsdagen, for da har jeg på en måte "gjort mitt", og slipper å være så "spontan og romantisk" på lang lang tid. ;)

Edit:

Og til det viktigste poenget; Kjærringa setter pris på en oppmerksomhet på valentinsdagen.

men hvis dere har begrenset dere til å bare ta ut kjærringa en gang i året, forstår jeg jo at valentinsdagen ikke er den beste dagen å gjøre det på. ;)

Riktig en som har skjønt det, Kvinner elsker jo slike "dager", Tror nok hun hadde blitt veldig skuffa hvis jeg droppa valentinsdagen. Det er viktig å spille kortene riktig, så får man lov til å gjøre så mye mer på fritiden, gutteturer for eks :mrgreen:

Skrevet
Da skal man få se på den nye 3-serien førstkommende torsdag :) Det blir stas.

oslo eller?hadde tenkt å ta turen men rekker ikke...

Hamar.

Har innbydelse på prøvekjøring på torsdag selv, ser frem til det. 8)

Driver å lurer veldig på en f31, men litt usikker på hvordan man skal forsvare 600.000,- når man i tillegg snart bør vurdere ett nytt sted å bo.

Anbefaler nytt sted å bo. Vi får gjøre som de eldre å ha tålmodighet og fornuft fremfor dødsgjeld.

Skrevet

Edit:

For en holdning.. Jeg er rystet.

:mrgreen:

Skrevet

Hva tror dere disse kan gå for?

IMG_5561.jpg

Vet ikke specsa, men tror dekka er 225/40-18 uten strekk.

Dekka er kjørt til stria, så må selges til pris uten dekk.

Jeg husker ikke helt hvordan de ser ut, men den ene er "litt" kantkjørt. De tre andre er litt skrapa.

Forrige eier var litt uheldig gitt.

Er vel e46 m3 felger?

Skrevet
Hva tror dere disse kan gå for?

IMG_5561.jpg

Vet ikke specsa, men tror dekka er 225/40-18 uten strekk.

Dekka er kjørt til stria, så må selges til pris uten dekk.

Jeg husker ikke helt hvordan de ser ut, men den ene er "litt" kantkjørt. De tre andre er litt skrapa.

Forrige eier var litt uheldig gitt.

Er vel e46 m3 felger?

Hvis det er org felger.. er ikke så mange som kjøper vett.. Treigt marked.. 5000?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...