Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg liker Leonard Cohen veldig godt.. Er fasinert av det melankolske og den mørke stemmen. Jeg har en hektisk hverdag og liker å slappe av i helgene, joda er på ett og annet "party" innimellom, men stort sett så foretrekker jeg å sitte ned i go' stolen og slappe av. Når kroppen verker og alle musklene skriker, da henter jeg frem Cohen. Både jeg og fruen liker musikken. Han har nettopp gitt ut en ny "skive". Her er en smakebit fra Old Ideas.. Legg merke til Cohens mørke stemme og kontrastet til kor-damene.. Nydelig...

Hvis dere hører etter på første "klipp" så hører dere ett orgel, det er ett Hammond B3. Varmere klang fra "tangenter" skal man lete lenge etter. B3 er ett produkt fra helt tilbake til midten av 60-tallet, and still going strong...

http://www.youtube.com/watch?v=q6q7vCSmUU0

http://www.youtube.com/watch?v=-saMZaooAbE

http://www.youtube.com/watch?v=Rop4EpD2zqs

Skrevet
Musikk ja :)

Kanskje den meste kjente fra samme artist:

Dette har du mye mer peiling på enn jeg har Marius. Apropos Mason... til Jimmy Page... og Robert Plant...

Robert Plant i en gammel og klassisk MTV video... fantastisk stemning... 8)

Skrevet
Musikk ja :)

Kanskje den meste kjente fra samme artist:

Dette har du mye mer peiling på enn jeg har Marius. Apropos Mason... til Jimmy Page... og Robert Plant...

Robert Plant i en gammel og klassisk MTV video... fantastisk stemning... 8)

Ah godt å høre noe bra før en skal legge seg :)

Ikke akkurat i samme gate, men gammelt og godt!

Skrevet

Det er en mac, derfor! :lol:

Neida, men prøv å endre på "sikkerhets-instillingene"

Vis du har WPA2 prøv en annen. Noen ting liker bare en av de forskjellige krypteringene :D

Hehe.. Skal sjekke hva jeg har, om jeg finner det igjen :P I

Har ikke peiling, men kan dette hjelpe?

-Innstillingen i epleroutern, der skal det stå "Del ut offentlig IP-adresse".

Det hørtes skummelt ut?

Skift frekvens(kanal). Skift kryptering til AES. Wpa2 er gull. Mac er glad i aes ;) kanskje oppdatere firmware på rutern din. Velg og vrak. Eventuelt ta en svenske å napp ut strømmen i 5 sek.

Ja, den krypteringsgreia skal jeg teste.

Hvordan i svarte oppdaterer jeg firmware på ruteren?? :P

Skrevet
Fræsarn har du noe mer country å anbefale? :mrgreen:

Har fått den barefoot blue jean night på hjernen nå og vil ha mer! Har alltid HATET country på det sterkeste, men litt moderne country var jo bra!

Husker en kamerat hørt på en kar for et par år siden, som minnet veldig om den sangen, men husker ikke hva de het :P

Jeg har ikke anbefalt noe country! Hmm

Skrevet
Ville vært fint hvis moderatorer som stenger tråder skriver begrunnelse..

Noen spesiell du tenker på? Hvis det er opplagt hvorfor tråden stenges, så er det ikke alltid at det blir gjort.

Skrevet

Må man virkelig vite NoX verdi på biler nå før man får sjekka engangsavgiften? Er da sykt vanskelig å finne det tallet for veldig mange bensinbiler! Liker ikke nye toll.no kalkisen!!

Skrevet
Har ikke peiling, men kan dette hjelpe?

-Innstillingen i epleroutern, der skal det stå "Del ut offentlig IP-adresse".

Det hørtes skummelt ut?

Sakset denne fra FB. En kamerat som ikke kom seg på nett la ut dette etter først å ha spurt på FB og deretter fått hjelp av Telenor Kundeservice. Så denne går jeg god for.

Skrevet

Angående fordeler i BMWCCN, noen unge karer som har forsikring i Unison gjennom de? Hva kan man spare på noe slikt?

Jeg er 20 år og jeg betaler i dag 6200,- i året for 525ia, 12.000km, ansvar, med 50% bonus... Noen som tror man kan få bedre enn det?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...