Yngvejos Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Selv fant jeg ut av BMW bruker NGK og Bosch ut fra hva de hadde på lager. Så selv endte jeg opp med NGK fra mekonomen til rundt 4-500kr tror jeg. Men har du riktig nr for NGK plugga så får man de hos mekonomen også. Jeg kan ikke si at jeg har det helt store behovet for å kjøpe pluggene mine hos mekonomen. NGK.com foreslår IX iridium LFR6AIX-11 eller Laser iridium longlife ILZFR6D11 til min bil. Er det mulig å søke på delenr i mekonomen sin webshop uten å fylle inn regnr?
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Selv fant jeg ut av BMW bruker NGK og Bosch ut fra hva de hadde på lager. Så selv endte jeg opp med NGK fra mekonomen til rundt 4-500kr tror jeg. Men har du riktig nr for NGK plugga så får man de hos mekonomen også. Jeg kan ikke si at jeg har det helt store behovet for å kjøpe pluggene mine hos mekonomen. NGK.com foreslår IX iridium LFR6AIX-11 eller Laser iridium longlife ILZFR6D11 til min bil. Er det mulig å søke på delenr i mekonomen sin webshop uten å fylle inn regnr? Ja mener å huske det faktisk. Men jeg stakk innom lokale sjappa og bestilte. Kom dagen etter. Man får vel også 10% med BMW ccn
wicky124 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 I still need votes http://mobilekampanje.no/#/konkurranse/ ... cec46c8d15
rublings Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 knut! hjalp ikke og kakke starteren slår visst inn.. er bare at den ikke vil tenne.. lenge leve bilmekk skola på hamar Det var rart. Finnes det noen følere på kassa du kan ha glemt koble? Husker rett og slett ikke hvordan min var. Du vet at du lengte etter våren når du polerer krommen på dorullholderen med Autosol... Been there, done that Veivakselgiver sitter vel kanskje bak der? Sitter i området bak der på MB. Hvis denne ikke er plugget i vil ikke motor fyre, men bare kinne.
Yngvejos Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Selv fant jeg ut av BMW bruker NGK og Bosch ut fra hva de hadde på lager. Så selv endte jeg opp med NGK fra mekonomen til rundt 4-500kr tror jeg. Men har du riktig nr for NGK plugga så får man de hos mekonomen også. Jeg kan ikke si at jeg har det helt store behovet for å kjøpe pluggene mine hos mekonomen. NGK.com foreslår IX iridium LFR6AIX-11 eller Laser iridium longlife ILZFR6D11 til min bil. Er det mulig å søke på delenr i mekonomen sin webshop uten å fylle inn regnr? Ja mener å huske det faktisk. Men jeg stakk innom lokale sjappa og bestilte. Kom dagen etter. Man får vel også 10% med BMW ccn Jeg fikk faktisk tilbud om 21% rabatt når han så prisen på pluggene. Jeg ble også anbefalt å ikke bytte dem.
hermanoo90 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Noen som kan linke et bilde av en E30 med GS Hypertrack på? i 17 toms?
knut_olestad Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Verdens minste internasjonale bro: Huset står i USA, den lille øya befinner seg i Canada.
316 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 viewtopic.php?f=15&t=213811 Kjøpte denne jeg. Trua?
hermanoo90 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=213811Kjøpte denne jeg. Trua? cool!
knut_olestad Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Bare av nyskjerrighet, noen som har bilde av E46 med den klassiske Warsteinerdekoren?
Larsinnj Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Ahh! Over halvferdig med det siste nattskiftet før det blir helg, Oslotur og konsert med Rammstein! Gledings!
Marius2002 Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Så morsomt. DJen på utestedet kom bort til meg etter stengetid å beklaget at han ikke spilte låten jeg ønsket. Vedkommende prøve å rette det opp med en annen låt som kanskje falt folket mer i smak, og ja det var helt ok. Jeg har nå fått gratis og køfri inngang på stedet, men det hadde jeg fra før så jeg bare sa god helg:)
Frode D Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Ser etter dekk på dekning.com og der står det "med felgkant" bak noen av dekkene. Noen andre står det "med felbeskyttelseskant". Er dette det samme? Hvis ikke, hva er felgkant?
Anbefalte innlegg