Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har så mange bulker og riper (relativt) uansett :P

Det jeg har tenkt å gjøre, er å ta en runde lakkrens. Det tror jeg vil få tilbake mye av shinen :) En beskjent brukte Autoglyms lakkrens på en gammel brun Mazda, fikk veldig bra resultat. Også kanskje polere også. Jeg har poleringsmaskin da :)

Skrevet
På bildene kan man se at hun har på sin lilla favorittkjole og gylne sandaler på føttene, i tillegg til juveler for 500.000 dollar - om lag 2,8 millioner kroner.

Da var Whitney Houston gravlagt. Og jeg må si meg enig med den norske eksperten om at det er smakløst. Hva er egentlig vitsen? Greit nokk man vil hedre henne, men en rose gjør da vel susen?

Skrevet

Da blir det tur til Sverige på Fredag å hente enda en E34 540 Touring da :) noen som veit om jeg kan kjøre den på svenske skilt til norge, eller MÅ jeg ha prøveskilt?

Skrevet
Da blir det tur til Sverige på Fredag å hente enda en E34 540 Touring da :) noen som veit om jeg kan kjøre den på svenske skilt til norge, eller MÅ jeg ha prøveskilt?

Du må ha prøveskilt.

Skrevet

Stoppe på grenseovergang og betale mva også få prøveskilt...

Skrevet

Skal du ha Norske skilter på den eller er det bare som delebil. En bekjent henta seg en strøken E34 535 i Tyskland og satte Norske skilter på den, var ingen billig afære selv om bruksfradraget var stort :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...