Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En w212 200cdi Avantgarde koster ikke stort mer enn cirka en halv million ;)

Ja noen biler er virkelig ikke verd det dem koster :wink:

Tja, i Norge er vel strengt talt ingen biler verdt det de koster, iallefall ikke når de er ny :mrgreen:

Men ser hva du mener. Har ikke kjørt F10, så jeg vet ikke helt hvordan den er i forhold, men det er mye smak og behag.

Sitter her å leser nyeste Autofil. 525D X-drive Touring mot E250T CDI 4Matic. Mercedesen vinner 1 poeng foran BMWen. Kort notis etter resultat:

BMW: Stødig og rask, men vil ikke være med å leke"

Mercedes: Drosja blir rett og slett morsom med 4Matic

Når Mercedes lager biler som er morsommere å kjøre enn BMW, da har enten BMW gjort noe feil eller Mercedes gjort noe veldig riktig :o

Skrevet

BMW bygger bare større og større biler med turboladede motorer... og fokuserer mer og mer på firehjulstrekken... Sist ut er fake motorlyd igjennom stereoanlegget på BMW M5. Instant 0/10 fra meg...

Skrevet

[space] har sett bilen min på nært hold ;)

Syntetisk lyd nedtur, men jeg kan bytte min venstre testikkel mot en F10M. Selv om det er helt bortkastet bil i Norge...

Og den 200CDien... Nei takk, selv i hverdagen må jeg ha spenning. 5-serie er og forblir verdens beste sedan for kjøreglade, men det ER SÅ KJEDELIG at ALLE har den bilen!

Skrevet

Skulle helst ha hatt sort, blått eller beige skinn og manuell :) Jeg må nok til Tyskland for å finne en E24 som tilfredstiller min sære krav :wink:

Denne derimot, den er bortsett ifra automat helt perfekt i mine øyne:

http://www.mobile24.no/autos/details/13 ... MW-635CSi-

Kan klare meg uten skinn også, men med manuell er verre å finne. Denne har lyktepussere, noe jeg også skulle hatt:

http://www.mobile24.no/autos/details/14 ... UTOMATIK**

Skulle gitt venstrearmen min for en støken E24! Men jeg leter til den perfekte dukker opp, jeg har heldigvis ikke dårlig tid :)

Fordelen med å kjøpe en slik med automat vil jeg tro at den automatisk er behandlet bedre. Med automat får de fleste litt roligere kjørestil, og dermed burde bilen være i bedre stand. Min tanke i allefall.

Skrevet
[space] har sett bilen min på nært hold ;)

Syntetisk lyd nedtur, men jeg kan bytte min venstre testikkel mot en F10M. Selv om det er helt bortkastet bil i Norge...

Og den 200CDien... Nei takk, selv i hverdagen må jeg ha spenning. 5-serie er og forblir verdens beste sedan for kjøreglade, men det ER SÅ KJEDELIG at ALLE har den bilen!

Det kryr av nye femmern i Oslo for tiden... Sorte og hvite... all over... Litt lei allerede...

Skrevet

Det kryr av nye femmern i Oslo for tiden... Sorte og hvite... all over... Litt lei allerede...

Jo, men den har jo vært i salg i to år nå, så det er vel ikke såå rart? :wink:

Skrevet
Sant nok..blir vel som med E60..står 13 av dem på dussinet i hver gate... (litt overdrevet..menmen)

Akk ja... litt av et luksusproblem dere har fått i nordens Kuwait... :-k

Skrevet

Fordelen med å kjøpe en slik med automat vil jeg tro at den automatisk er behandlet bedre. Med automat får de fleste litt roligere kjørestil, og dermed burde bilen være i bedre stand. Min tanke i allefall.

Det ahr du forsåvidt rett i, men på en annen side å føler jeg mere kan gå galt med en automat også! En slik bil skal nesten ha manuell selv om den kun skal brukes til cruising, men vi får se hva det blir :)

Ja det kryr av dem her i byen også. Er ikke F10 noe sånn som Norges 11. mest solgte bil eller noe. Norge er vel det eneste landet i europa de selges flere femserier enn f eks Opel Astra eller Ford Focus

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...