Erebus Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 BMW eieren er han som ligger og spyr på dass. Hehehe... dette blir bare bedre og bedre... en interessant bar... Etter 10-12 vodka/Batteri dro BMW- Eieren tidlig fra utestedet for å plukke opp en tribal rett over rompa hos den lokale tattoereren, hvilket på det tidspunktet virket å være en fornuftig idè.
Fredrik Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 BMW eieren er han som ligger og spyr på dass. Hehehe... dette blir bare bedre og bedre... en interessant bar... Etter 10-12 vodka/Batteri dro BMW- Eieren tidlig fra utestedet for å plukke opp en tribal rett over rompa hos den lokale tattoereren, hvilket på det tidspunktet virket å være en fornuftig idè. Hehehe... det er iallefall mange myter og fordommer når det gjelder biler og eiere. Jeg er nok heller ikke en typisk Porsche eller BMW eier. Som type er jeg mer eksentrisk... gammel Jaguar type kanskje...
Erebus Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Nei, du sjarmeres i like stor grad av hensiktsmessig ingeniørkunst som av stil og sjarm. Der faller jaguar igjennom. Ting er ikke like forseggjort som i wehrmacht, og jeg biter meg i å huske noe en bilkjenner en gang sa. "Jo mer jeg går i materien på porschene jeg eier, jo gladere blir jeg i de. Ting er designet, plassert og tiltenkt på en svært logisk måte. Det omvendte kan anføres om Ferrariene jeg har eid." Unntaket som bekrefter regelen er utformingen av det elektriske systemet som driver setene i 928. Det er et lite ormebol om noe skulle ryke, "
Fredrik Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Nei, du sjarmeres i like stor grad av hensiktsmessig ingeniørkunst som av stil og sjarm. Der faller jaguar igjennom. Ting er ikke like forseggjort som i wehrmacht, og jeg biter meg i å huske noe en bilkjenner en gang sa."Jo mer jeg går i materien på porschene jeg eier, jo gladere blir jeg i de. Ting er designet, plassert og tiltenkt på en svært logisk måte. Det omvendte kan anføres om Ferrariene jeg har eid." Unntaket som bekrefter regelen er utformingen av det elektriske systemet som driver setene i 928. Det er et lite ormebol om noe skulle ryke, " Porsche 928 S har jeg jo hatt, men en gammel Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3 hadde i grunnen passet meg veldig bra idag...
Erebus Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Tviler på det om du hadde sjekket deleprisene Fredrik. Å skifte plugger på en W109 300SEL 6,3 koster 18.000 norske skattekroner eks moms..pluss arbeid Fremdeles like interessert? He he... Det skrytes jo ofte av at alle deler de siste 50 år kan skaffes over disk fra mercedes, men det snakkes ikke like høyt om hva det i enkelte tilfeller koster... Mesteparten av delene er svært fornuftig priset, men enkelte sære modeller har priser som står i stil...slik som den.
noekult Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Bilskolen: Lamborghini = Store fyren med tribaltattoering som ofte får oppmerksomhet fra damer, men ikke klarer å holde på dem fordi han i bunn og grunn egentlig er en drittsekk som er vanskelig å leve med. Han har gjerne på seg på rosa skjorte fordi han vet at ingen vil tulle om det uansett, i frykt for juling etter at forelesningen er ferdig. Han har mange fans, men hvor mange som gidder å henge med han etter skolen er en annen sak. Ferrari = Kjekk, ung mann som alle kjenner til. Han leverer mange bra oppgaver, men har svært variende historie. Han er typisk "latino", og mener at følelser må være tilstede i utformingen - det har av og til gått på bekostning av kvalitet. Men i det siste har han virkelig begynt å få det til; alt han jobber med for tiden blir applaudert og beundret, kvaliteten på innleveringene har blitt hevet mange hakk og han har innsett at for å være helt i spissen og hestehode foran konkurransen, må han ta i bruk det aller siste av forskning. Selv Lamborghini er misunnelig, for i det han akkurat har levert Aventador og fått mye skryt, kommer eplekjekke Ferrari rett etter og leverer en F12 som er enda kraftigere og enda raskere. Porsche har også begynt å bli bekymret, for hva vil skje hvis Ferrari blir like driftsikkert og Porsche ikke lenger har driftsikkerhet som sterkere kort...? Porsche = Fyren som får gode karakterer så ofte at han egentlig ikke får mye oppmerksomhet før han plutselig får dårlig karakter. Hver gang han løser en oppgave tar han gjerne å regne alt to og tre ganger, for å sørge for at han ikke kalkulerer noe feil. Fra tid til annen leverer han noe sinnsykt som tar alle sin oppmerksomhet (Carrera GT), men det er langt mellom dem. Han har vært lenge i gamet og satset "safe" hele veien - om det er positiv eller ikke får sensoren avgjøre selv - for kreativitet, hva er det? Han har lang erfaring, og selv om de andre gutta i klassen ofte får mer oppmerksomhet, er de veldig oppmerksomme og forsiktige med å mobbe Porsche... For selv om Porsche tydeligvis er nerden, har han også muskler som han er villig til å bruke hvis situasjonen/markedet krever det. Kort sagt, er Porsche en arbeidsgivers drøm. BMW = En halvveis cocky og ofte misforstått multikunstner som klarer litt av hvert. Spesialiteten er å krydre på ellers kjedelige emner (sedaner), en oppskrift som har fungert bra. Ikke alt BMW produserer er verdt å nevne i samme åndedrag som de øvrige, men fra tid til annen viser han fra sin ///M-side for å understreke at han egentlig ikke er noen smågutt likevel. Er du dame så vil du egentlig ha BMWen på lang sikt: Han går ann å leve med i det daglige, og selv om han ikke er helt rå på et bestemt område, så er han god nok på de fleste områder til at totalpakken likevel blir svært attraktiv. Det er dog en spesialitet han innehar som ingen andre noen gang har vært bedre i klassen på; når han leverer oppgave med tittelen M5, sitter resten av klassen med munnen lukket, ryggen rett opp og øya låst i retning tavle.
flonoen Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Hvordan kan pluggene koste 2250 per stk? Er de lagd av gull og diamanter?
asv Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Tviler på det om du hadde sjekket deleprisene Fredrik. Å skifte plugger på en W109 300SEL 6,3 koster 18.000 norske skattekroner eks moms..pluss arbeid Fremdeles like interessert? He he... Det skrytes jo ofte av at alle deler de siste 50 år kan skaffes over disk fra mercedes, men det snakkes ikke like høyt om hva det i enkelte tilfeller koster... Mesteparten av delene er svært fornuftig priset, men enkelte sære modeller har priser som står i stil...slik som den. Den prisen der nekter jeg å tro på... Er det isåfall gullbelagte tennplugger?
FredrikE24 Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Tviler på det om du hadde sjekket deleprisene Fredrik. Å skifte plugger på en W109 300SEL 6,3 koster 18.000 norske skattekroner eks moms..pluss arbeid Fremdeles like interessert? He he... Det skrytes jo ofte av at alle deler de siste 50 år kan skaffes over disk fra mercedes, men det snakkes ikke like høyt om hva det i enkelte tilfeller koster... Mesteparten av delene er svært fornuftig priset, men enkelte sære modeller har priser som står i stil...slik som den. Den prisen der nekter jeg å tro på... Er det isåfall gullbelagte tennplugger? Må være noe slikt, slenge i Bosch Super 8 så går det nok veldig greit!
Yngvejos Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Er dette de pluggene vi snakker om? http://www.ebay.com/itm/Mercedes-71-74- ... 712wt_1139
flonoen Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 200 kroner + moms + frakt = 18000? Levert av sultanen av Brunei på døra (helgetakst).
Erebus Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 He he he... dette er bare noe jeg har lest fra en fyr som eide en 6.9, så ta det med en klype salt. Når jeg tenker meg om husker jeg ikke om det var 10.000, 12.000 eller 18.000 - men femsifret var det ihvertfall!
asv Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 He he he... dette er bare noe jeg har lest fra en fyr som eide en 6.9, så ta det med en klype salt. Når jeg tenker meg om husker jeg ikke om det var 10.000, 12.000 eller 18.000 - men femsifret var det ihvertfall! Noen som har tjent gode penger på en godtroende tulling med litt for stor lommebok da
[space] Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Apropos godtroende tulling med "stor" lommebok... Kjøpte første sko til gutta i dag. 2 par Ecco til 600,-/par. Til sommeren har de vokst fra de....
Tzunami Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Starta opp bmw'n i dag etter mange dager med enormt savn til gullet mitt! Ingenting som er bedre enn å starte opp en bil som har stått på vinterlagring!
Anbefalte innlegg