FredrikE24 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Litt fært å si det, men liker bedre og bedre Mercedes, vi får se hvordan følelsene blir når jeg tar ut BMWen Er fordi du begynner å bli så gammal ... nærmere 50 og mer gubbete du blir, jo nærmere en mærse kommer du Tja, min rekkefølge på biler: BMW, BMW, Mercedes og BMW. Men det har jo hele tiden vært en BMW i mitt eie da. Bare hatt Mercedesen og den siste BMW-en som jeg solgte idag mens 330'n ikke har blitt brukt Men 124 er søren meg gode biler! Er ikke utenkelig at det kan bli en sånn til på meg en dag. Aner ikke. Men gode å kjøre og alt er fint med dem egentlig Bare ikke sportsligheten da. Det er jo det morsomme med BMW. Helt klart, men jeg setter pris på det Mercedesen har å by på! God plass, god å kjøre, flott lyd fra OM606n! Skal jeg en tur ut på ski, hiver jeg boksen på taket på 5 minutt og kjører avsted En E34 525TDS hadde nok gjort samme nytten + en mer sportslig kjøreopplevelse, men ligger jo også i et høyere prisleie! Ekke dette kult da?
Jordfræsar Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Noen som vet om det er mulig å søke på arkiverte finn annonser? Irriterer meg at jeg ikke lagra en bil... Edit: Fant bilen... takk og lov for facebook mældinger
Simpel Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Merker jeg blir litt varm i toppen her nå, av en eller annen jævla grunn så virker ikke skiltlysa og jeg finner IKKE kontaktspray i garasjen Så 3 plasser etter den klassiske grønne elektrosprayen, mener det var 2-26 den het. Finner ingen plasser, bare sånn maritim spray 6-66. Gjør det samme susen? Finnes 2-26 fortsatt?
316 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Noen som vet om det er mulig å søke på arkiverte finn annonser? Irriterer meg at jeg ikke lagra en bil...Edit: Fant bilen... takk og lov for facebook mældinger Lord... Jeg holder på med det samme! Jeg skal finne en burgunderrød E34 som lå priset til 65-80 000 et sted. Det var en 525 mener jeg. Den hadde lyst skinninteriør og var ekstremt strøken! Det er garantert noen som husker den...? Mener også det ble diskutert her! HJELP!!!
-Roger- Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Jeg har jo hatt Octavia nå et halvt års tid. Det er da snakk om L&K utgaven med 1,6 tdi og 4x4. Om den er bedre å kjøre enn en gammel e34? Tja, på en måte. Den er helt ny og det gjør jo sitt i forhold til en sliten gammel bil. Men i utgangspunktet ikke hvis e34 hadde vært ny. 1,6 literen fungerer helt greit. Man forventer ikke at den skal gå noe særlig bra. Og med det utgangspunktet imponerer den alle som kjører bilen. 4x4 fungerer utmerket. Jeg har hatt mange bmw´er, og gikk fra en 06 535d til Skodaen. Konklusjonen er at det er veldig mye (funksjonell) bil for pengene. Man har masse utstyr, og alt fungerer. Men det er ikke samme kvalitet/klasse som på en premiumbil likevel. Man merker god forskjell på en bmw og Skoda, men det regnet jeg med i utgangspunktet. Poenget er at madammen kjører Skodaen på jobb, den har mer bagasjeromsplass enn en 5 serie touring, den har høyt utstyrsninå selv for en BMW, den har 4x4, den har 5 års garanti og den koster det samme som en dårlig utstyrt 316.
Shattered Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Noen som har sett en mørkerød BMW 5-serie touring med angel eyes og litauske skilter i Vestfold i dag? Den kjørte jævlig fort i 60-sona her borte, med barnehage og greier. Leste i sta at en 19-åring mista lappen i Holmestrand. Håper det er samme fyren.
Jordfræsar Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Noen som vet om det er mulig å søke på arkiverte finn annonser? Irriterer meg at jeg ikke lagra en bil...Edit: Fant bilen... takk og lov for facebook mældinger Lord... Jeg holder på med det samme! Jeg skal finne en burgunderrød E34 som lå priset til 65-80 000 et sted. Det var en 525 mener jeg. Den hadde lyst skinninteriør og var ekstremt strøken! Det er garantert noen som husker den...? Mener også det ble diskutert her! HJELP!!! Know the feeli'n. Heldigvis hadde jeg delt linken med Jørgen mann... kom på det "kun" etter noen dager med frustrasjon. Bilen var heller ikke meldt solgt, så hvem vet. Ny runde med salg igjen
316 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Jeg blir svett av slike ting... Hater'e... Er som å lete etter en sjekk på en million, egentlig.
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Fagprøve hos Volkswagen http://www.streetfire.net/video/volkswagen-golf-engine-chained-to-a-tree_2378334.htm
ehrnst Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 greetings from Dubai! er det noen her inne som har vært her før å kan anbefale noe?
Tzunami Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Derfor bilen din ikke sto hjemme i dag ja? og jeg som trengte bærehjelp opp i 4. etasje.. hmm
flonoen Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 ehrnst: Er en milliard kjøpesentre der, hvor alle er mye større enn et "stort" norskt et. Så kan du jo ta en taxi og farte rundt, koster ingenting. Tur til Abu Dhabi koster ca 250aed hver vei. Ferrari-world er kurrant for bilinteresserte, samt at det går kanskje å kjøre fete biler rundt yas marina circuit som ligger rett ved Ferrari world. Offroad-turer i ørkenen kan også anbefales, fikk aldri prøvd det selv når jeg var der men flere kollegaer tok en slik tur. Bare hør med resepsjonen i hotellet, så ordner de det. På andre sida av Dubai Creek er det et område som er flust av salgsboder og "innvandrersjapper". Indere stort sett. Hugser ikke hva det heter i forbifarten. Mye billige kopier å få kjøpt. Og så kan du stå på ski inne på Mall of Emirates.
Yngvejos Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 greetings from Dubai!er det noen her inne som har vært her før å kan anbefale noe? Kan anbefale å ta turen til Yas Marina circuit og se på løp. Ferrariworld ligger like ved banen om du er interessert i fornøyelsesparker. (Jeg gidda ikke å dra innom selv, så vet ikke om det er noe å anbefale)
flonoen Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Det var ikke dyrt å komme inn, og vi var der godt utenfor turistsesongen så det var aldri noe kø. Jævla gøy den ene berg og dalbanen, helt banan akselerasjon på den. Ellers var det bare å tusle rundt og myse på bilene. Ehrnst: stikk til dubai mall, og besøk TGI fridays, god utsikt til vann og lysshowet! Og når du sitter der og ser på det, så ser du en restaurant helt nede ved bassenget på andre sida. Libanesisk restaurant, der får du øl og god mat, og sitter helt inntil vanngreiene.
Anbefalte innlegg