Robkill Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Reportasje fra rånemiljøet i området! Blir rett og slett flau over å være fra Follo, dette er bare patetisk! http://p3.no/dokumentar/politi-og-raaner/
knut_olestad Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Reportasje fra rånemiljøet i området!Blir rett og slett flau over å være fra Follo, dette er bare patetisk! http://p3.no/dokumentar/politi-og-raaner/ Han der Emil virka jo oppegående..
Zibiri Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Fin attitude ja... "jeg skal dø i en sving" "mistet lappen femten ganger men bryr meg ikke"...
Kvasi Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Reportasje fra rånemiljøet i området!Blir rett og slett flau over å være fra Follo, dette er bare patetisk! http://p3.no/dokumentar/politi-og-raaner/ Nesten rett før jeg rødmer her jeg sitter. Herregud for en tosk..
Thundercoil Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Allright, allright, allright! Som en viss Matthew ville sagt.
Marius2002 Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Huff, tok en pause fra oppussingen ikveld og gikk en liten time på et utested her mens vi ventet på at ting skulle tørke(maling og sparkel). Uansett, moro å se hvor rammeskeiv folk er, jeg kan aldri se for meg selv oppføre meg slik..
VegarVS Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 men nå er vi spente her FREDRIK90 ! blir det f10 på deg nå?
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 men nå er vi spente her FREDRIK90 ! blir det f10 på deg nå? Nei nei F10 M5... Hvis han bare lverer sin "Ultimate Hartge One-of Mega Anniversary 30th edition Diesel" chippa bil i innbytte så dekker det ca likt
VegarVS Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 men nå er vi spente her FREDRIK90 ! blir det f10 på deg nå? Nei nei F10 M5... Hvis han bare lverer sin "Ultimate Hartge One-of Mega Anniversary 30th edition Diesel" chippa bil i innbytte så dekker det ca likt haha, må du være grei
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 men nå er vi spente her FREDRIK90 ! blir det f10 på deg nå? Nei nei F10 M5... Hvis han bare lverer sin "Ultimate Hartge One-of Mega Anniversary 30th edition Diesel" chippa bil i innbytte så dekker det ca likt haha, må du være grei Jeg er grei, det er fredag!
noekult Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Hvordan klarer dere som bor i Oslo med 7-serie/X5 o.l. ha sinnet i behold? Jeg BLIR SÅ JÆVLA GAL av møkkatrafikken og de fucka og møkkatrange gatene i Oslo! V70en føles som en hval av og til, spesielt på offentlige parkeringsplasser der små møkkabiler parkerer så tett inntil hverandre at det ikke er sjangs å parkere vår møkkakjerre på møkkaplassen! Ikke minst, når de forpulte anleggsarbeiderne begynner på en ny gate så sprenger de opp enorme biter av asfalten - fuck det å fylle det igjen med ny asfalt liksom, for det å leke offroad i midt i hovedstaden i verdens rikeste land er jo dritgøy! Gleder meg til jeg skal ha meg feit bil liksom! Og hurra for at bilavgiftspenga blir fornuftig fordelt tilbake til bilister! Ikke minst så har du mongolidene som aldri skulle hatt lappen og som du må passe på hele tiden fordi de ikke kan kjøre bil og ikke gidder å følge trafikkregler! Bare hopp uti den tett trafikkerte veien og håp på at du ikke treffer noen! Jævla apekatter! Og ikke la meg begynne på bastardene som rygger og KUN bruker bakspeilet! For man har jo ingen jævla blindsoner ikke sant?? Under en måned siden jeg holdt å bli truffet av en helt i en fransk bil som rygga nesten i meg, Allah vet hvordan jeg fikk superrefleks og klarte å styre unna en jævlig unødvendig skade... Lite søvn og idioter over alt = En eller annen gang blir det roadrage fra helvete. Utenom det så ønsker jeg alle en flott helg. PS. E24 er en classy bil! Men etter E28en så har jeg begynt å lengte etter nyere bil. Har bare hatt gamle biler nå og noe nyere og sportslig hadde vært fint. Det jeg gleder meg til er Toyota sin nye FT-86 (det den heter?), for den har 200 hk, kompakte mål, bakhjulstrekk og veldig lav vekt - og den er bekrefta som roadster! Det er definitivt en bil jeg kan tenke meg å ha i fremtiden. Regner med at de vil falle til en fin pris etter noe år, gleder meg.
rublings Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Kjøp deg en 1-serie med litt motor mens du venter på FT-86
Anbefalte innlegg