Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så kjøpe noe digg? Bra!

Det greieste er vel å plukke ut 5 tilsvarende biler på finn i samme området og så prise ut fra hvor du synst bilen din ligger i forhold til de, med tanke på stell, km, utstyr osv. Lykke til!

Skrevet
Ringte på den nå. Var ikke noe rust, visstnok. Bortsett fra bittelitt lakkrust på dørene foran. Men da er det vel ofte mer. Svettet litt fra girkasse. Ellers hadde han kjøpt den fra dødsbo i går, sikkert for 1500 spenn.

Du som har handla? Ser det står solgt nå :D

Skrevet

Noen som veit hva jeg kan få for noen Keskin kt1 med såsi nye dekk?! 8.5 x 18 & 10 x 18. 5x120. ikke 100% strøkne, men ikke noe kantkjørt eller noe flassing. ( Små riper bare )

Skrevet

Jeg tenkte jeg kanskje skulle handle inn eget polerings oppsett til bilen min, slik at hu slipper å dele med de andre. Noen gode forslag på alt jeg trenger? :)

Skrevet

Slik det står i linken jeg postet, så er dekktrykket på alle fire dekk 29 psi. Det sjekket jeg med digtal måler. Den har oppført seg like teit både før og etter lufttrykkjustering :( Utrolig rart, har jo bare bytta dekk, ikke herjet med bilen, slått den på fortauskant o.l... Skjønner ikke...

Skrevet
.... Omega bygger fine klokker og har en fin historie. En Omega Speedmaster Professional... "Moonwatch" kan jeg godt tenke meg... :)

kjk9m9lxn9ka7b1xwwl5.jpg

Coop her i Danmark selger fra i morgen Omega Speedmaster til 44200 DKK i deres onlinebutikk. Normalprisen er 56200 DKK. Over 20% rabatt er ikke dagligkost når det gjelder slike klokker. Den økonomiske krisen merkes på godt og vondt her i Danmark.

http://fpn.dk/liv/bekladning/article2729614.ece

Skrevet

Kan det knyttes opp til den økonomiske krisen da? Virker jo heller som et knep for å øke omdømmet sitt, gjøre folk oppmerksomme på at man får mer enn bare salami til 19,90 hos coop.

De har vel neppe hatt en container liggende med Omega-ur, og har nå satt ned prisen med 12k for å rydde plass i lageret.

Skrevet

Coop her i Danmark selger fra i morgen Omega Speedmaster til 44200 DKK i deres onlinebutikk. Normalprisen er 56200 DKK. Over 20% rabatt er ikke dagligkost når det gjelder slike klokker. Den økonomiske krisen merkes på godt og vondt her i Danmark.

http://fpn.dk/liv/bekladning/article2729614.ece

Kan gjøre noen kupp på Omega i USA om dagen å :-D

Skrevet

Jeg har en Golf MKV, og har veldig lyst å ettermontere sånne HID-prosjektorer, hvor enkelt/vanskelig burde dette være? Har eventuelt to mekanikere som kan hjelpe meg, men er dette noe jeg burde klare selv ved hjelp av bruksanvisninger? Er det eventuelt noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt som ser tilnærmet originalt ut? Har prøvd å søke litt på google, men finner liksom ikke helt det jeg leter etter. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...