Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med sveising av Coilovers`? må vell sveises på spindlene?! mye jobb?

Skrevet

Da var sommerdekka på z3 coupe'n :love:, og første turen - på opp til flere hundre meter - unnagjort. Noen lengre tur blir ikke aktuelt før de som eier huset skrur på vannet ute igjen. Parker ikke beibi'n møkkete i garasjen, det er uaktuelt [-X

Skrevet
Gutta på bimmerfest.com kjøper E65 745iL for 3500USD....det er sick...

Bare å flytte over dammen da ;)

kunne gjerne hatt en roadtrip i usa i 2 mnd, handla bil der nede og solgt når du skal hjem :D

planlegger å ta en lengre ferie i usa med fruen etterhvert... men blir nok bare å leie seg cab der borte tror jeg...

Jeg vil absolutt anbefale en cabriolet hvis dere har planer om en lengere road trip i USA. Hvis dere skal til sydstatene blir det imidlertid for varmt med en cabriolet (iallefall i lengden), men i de vestlige og østlige statene er en cabriolet midt i blinken. Midtvesten er bare å styre unna hvis man liker skikkelig bilkjøring... der er det flatt, flatt, flatt og med endeløse snorrette veier.

Jeg gjennomførte en fire ukers roadtrip i de vestlige statene i 1990. Vi leide en Chrysler LeBaron 3,0 convertible (Series III) til formålet og den var nærmest perfekt... altså kjøre virkelig langt. Vi startet i Los Angeles og kjørte mot Grand Canyon. Deretter kjørte vi til Denver i Colorado. Vi kjørte ganske mye rundt i Colorado for så å kjøre til San Francisco via Salt Lake City og Reno. Deretter kjørte vi legendariske US-1 Highway på den riktige siden langs Stillehavet mot Los Angeles. Helt til slutt bodde vi i en uke i den mondene Los Angeles forstaden Thousand Oakes mens vi var turister i selve Los Angeles og San Diego. Alt i alt en utrolig fin ferie... 8)

Skrevet
Da var sommerdekka på z3 coupe'n :love:, og første turen - på opp til flere hundre meter - unnagjort. Noen lengre tur blir ikke aktuelt før de som eier huset skrur på vannet ute igjen. Parker ikke beibi'n møkkete i garasjen, det er uaktuelt [-X

ingen fantastiske bilder altså? :P

Skrevet
Noen som har erfaring med sveising av Coilovers`? må vell sveises på spindlene?! mye jobb?

Du trenger vel kun fjerne den delen som er montert nede ved spindel/nav, slik at du kutter av den delen som coiloversen kommer i.. Om du skjønte hva jeg mente :)

Skrevet

var det jeg å tenkte meg :) da få vi prøve å se åssen det går i helgen da ;) Takker

Skrevet

det skal jeg nok fåtil ;) knipser alltid bilder når jeg gjør jobb på bilen. skal begynne på foringer etc i helgen, så får jeg se om vi rekker å sette på K-sport settet :) håper på det !

Skrevet

Blir vel å kjøre fra øst til vest ja... Og mest sannsynlig cab.. Får bare slenge på taket om det blir for varmt :P Men er også keen på stor SUV eller en annen artig sportsbil.. Men føler at det blir "feil" å leie ferrari i usa på en måte...

Skrevet

Mustang er ihvertfall alt annet enn spennende (med mindre det er en spesialutgave eller noe).

Vi kjørte med taket nede i over 50 grader. Gikk forsåvidt greit det, men litt varmt ble det jo..

Skal du leie bil et annet sted enn der du leverer den minker utvalget enormt. Da må du nesten ta til takke med det du får. Som alternativ til f.eks. Mustang (om de ikke skulle ha dette inne) finnes både Sebring cab og PT Cruiser cab...

Skrevet
Hvordan er det å sette dumpventil på turbodiesel?

Går ikke :)

Det går, men det er ikke samme greien. Har bl.a. ikke gasspjeld på en diesel, og du mener du ender opp med å tape effekt. Husker ikke prosedyren heller, men mener du må koble til gasspedal og noe mer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...