Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ingenbetalingsanmerkninger og oppmot 600tusen i året!

får prøve meg på et annet kort.

edit : ja ble cresco car gode rabatter også

365 har aldersgrense på 23 år eller noe sånn.

Det var ivertfall ikke mulig å få kort når jeg var 20 år og kunne vise til intekt på 500k året før.

Jeg gikk for NAF mastercard istedet. Der får man 3-4% rabatt + 30 øre ekstra på statoil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så sinna jeg blir...................

Er det rart biler blir stjålet i dette kontinentet eller?? Faen til amatører på Statens Vegvesen har jeg ikke snakket med på lenge (angående Fellalien som jeg prøver å finne ut om er stjålet eller ikke)! Henviser meg frem og tilbake og fraskriver seg jobben totalt (hvertfall på telefon!) - "det kan ikke vi hjelpe deg med".

Det er da nødt til å være en register en eller annen plass i dette landet der de sjekker sånt? Eller går kjøretøy rett gjennom tollen i Norge uten "tyveriavkreftelse"????

Håpløst! Betale så hinsides mange hundretusener i avgift også gidder dem ikke å hjelpe med noe så grunnleggende... Faens uengasjerte kontorrotter som ikke orker en dritt......

Overrasker meg ikke.

Når du står der med bilen og skal ha på skilter er nok derimot gjort på 5 min vil jeg tro.

Hør med han her på forumet (husker ikke navnet) som sleit med E30 M3en sin. (Biltylsynet fant ut at chassinummer var sveiset) Vil tippe han har mer oversikt over hvem som gjør hva i biltilsynet, da det var EN DEL bråk rundt saken hans.

Edit: BMWBenny var det vel: viewtopic.php?f=9&t=135336&hilit=beslaglagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWBenny som slet med den M3'en han kjøpte, endte i retten og bilen ble sendt på høgger'n.

Han fikk heldigvis lov av to polititjenestemennene i all hemmelighet til å skru av alt og så selge det i deler rett før den ble levert på høgger'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenbetalingsanmerkninger og oppmot 600tusen i året!

får prøve meg på et annet kort.

edit : ja ble cresco car gode rabatter også

365 har aldersgrense på 23 år eller noe sånn.

Det var ivertfall ikke mulig å få kort når jeg var 20 år og kunne vise til intekt på 500k året før.

Jeg gikk for NAF mastercard istedet. Der får man 3-4% rabatt + 30 øre ekstra på statoil.

Syke lønnsforskjeller ute og går i oljebransjen i forhold til andre nødvendige yrker, når man som 19 åring tjener 500k... Sier ikke at det ikke er normalt, men vanvittige lønnsforskjeller.

Ei jeg kjenner veldig godt har fagbrev som barne- ungdomsarbeider, 26 år gammel og har hatt fagbrevet siden hun var 20. Hun tjener da i 100% stilling ca 280 000 i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke lønnsforskjeller ute og går i oljebransjen i forhold til andre nødvendige yrker, når man som 19 åring tjener 500k... Sier ikke at det ikke er normalt, men vanvittige lønnsforskjeller.

Ei jeg kjenner veldig godt har fagbrev som barne- ungdomsarbeider, 26 år gammel og har hatt fagbrevet siden hun var 20. Hun tjener da i 100% stilling ca 280 000 i året.

Man må ha noen goder for å være på jobb i havet i feks. juleferien og lignende.. ;)

Men syns ikke akkuratt at det forsvarer forskjellen fra feks hun som du snakker om med 280k i året. De burde hatt mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tarifflønn og kan ikke kreve mer enn det... Jobber i barnehage!

Noen yrker er mer underbetalte enn andre. Jeg er fornøyd med jobben min. Har ikke utdanning til denne jobben og fri annenhver uke. Tjener ca 550 000 i året.

Store forskjeller med andre ord...

Man må ha noen goder for å være på jobb i havet i feks. juleferien og lignende.. ;)

Men syns ikke akkuratt at det forsvarer forskjellen fra feks hun som du snakker om med 280k i året. De burde hatt mer enn det.

Jeg er enig i at man bør ha goder for å jobbe juleferien, helger osv men det er voldsomme forskjeller blant forskjellige yrker. Mer enn jeg mener det burde være. Noen må for eksempel passe på barna til andre foreldre for at de skal kunne gå i jobb og tjene de store lønningene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":33g5n4ds]

Er det rart biler blir stjålet i dette kontinentet eller?? Faen til amatører på Statens Vegvesen har jeg ikke snakket med på lenge (angående Fellalien som jeg prøver å finne ut om er stjålet eller ikke)! Henviser meg frem og tilbake og fraskriver seg jobben totalt (hvertfall på telefon!) - "det kan ikke vi hjelpe deg med".

Det er da nødt til å være en register en eller annen plass i dette landet der de sjekker sånt? Eller går kjøretøy rett gjennom tollen i Norge uten "tyveriavkreftelse"????

Håpløst! Betale så hinsides mange hundretusener i avgift også gidder dem ikke å hjelpe med noe så grunnleggende... Faens uengasjerte kontorrotter som ikke orker en dritt......

Overrasker meg ikke.

Når du står der med bilen og skal ha på skilter er nok derimot gjort på 5 min vil jeg tro.

Hør med han her på forumet (husker ikke navnet) som sleit med E30 M3en sin. (Biltylsynet fant ut at chassinummer var sveiset) Vil tippe han har mer oversikt over hvem som gjør hva i biltilsynet, da det var EN DEL bråk rundt saken hans.

Edit: BMWBenny var det vel: viewtopic.php?f=9&t=135336&hilit=beslaglagt

Faen i helvete for no møkkapiss!! De kan brenne! Prøver å være lovlydig så mye jeg kan men det kan fort endre seg nå, de driter jo i å hjelpe deg tilbake!!

"Vi vil foreslå politimyndighetene i Dubai. Om dette ikke er rette vedkommende kan vi dessverre ikke hjelpe deg."

Fy faen, nå skal jeg drite i å rapportere om mye forskjellig, de kan ta seg en runk og en bolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo valgt det selv. En må utdanne seg til et yrke der en tjener penger. Ikke komme etterpå og klage på lønna du får som sykepleier/omsorg/annet offentlig.

Det er rimelig alment kjent hvor en tjener/ikke tjener gode penger.

Noekult: Få det skriftlig. Altså at de ikke har mulighet til å sjekke det. Når du da kommer med papirene og skal registrere den skulle en ikke tro de hadde muligheten da heller. Prøv politiet også. Spør på en måte hvor du ikke sier noe om hva slags bil eller noe slikt. Bare sånn generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjente 250k i 2010 som sveise lærling, er godt fornøyd egentlig :) og gikk nettopp om med 60kr og til sommeren vis jeg består fagprøven så går jeg opp 30-40kr til, men er selfølgelig mye overtid og helge jobbing som har gjort at jeg har tjent såpass og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig interpol har register over stjålne biler?

Skader ikke høre :)

Edit: http://www.interpol.int/Public/Vehicle/Default.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...