Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe! Hadde godt selskap av naboens grå kattunge i stad mens jeg hadde av høyre bakdekk på E90en for å spraye WD 40 på en eller annen foring som knirker noe jævlig. Utrolig selskapsyke disse små nyskjerrige krabatene, satt ved siden av meg hele tiden og diltet etter meg rundt i garasjen :) Men jeg og "gråpus" fikk ikke fiksa ulydene så da blir det verksted neste, kan ikke kjøre rundt med en bil som høres ut som en horehus med dårlige madrasser :evil:

Fikk i allfall bytta parklys pæra på E34en så noe får jeg til iallfall :roll:

Prøvd å si det til deg Fredrik, er bare å bytte knirkeforingen :wink:

Begynner å kjøre drosje i morgen kl. 16.00. Skal kjøre til 04.30 hele helgen. Begynner rolig med andre ord, for etter denne helgen blir det fast 16.00-06.00 :lol:

Skrevet
Pga ET'n på 1-serie er det vanskelig å finne konkave felger. Tusenvis av felger der ut, men er svært få JEG liker.

BMW style 313 ? :)

4827183407_c8ed34bafb_z.jpg

iForged Legacy V2? :)

brequip.png

iForged Milano? :)

iforged-milano-wheel.jpg

Skrevet

Prøvd å si det til deg Fredrik, er bare å bytte knirkeforingen :wink:

Ja men jeg liker å gjøre ett forsøk på å løse det først :wink:

Skrevet
Pga ET'n på 1-serie er det vanskelig å finne konkave felger. Tusenvis av felger der ut, men er svært få JEG liker.

BMW style 313 ? :)

4827183407_c8ed34bafb_z.jpg

iForged Legacy V2? :)

brequip.png

iForged Milano? :)

iforged-milano-wheel.jpg

Jepp, der snakker vi... Men dessverre passer dem ikke til 1-serie. Hvis du sjekker vognliste, ja dem skaffes, men man får bare ikke både felgkant og konkav senter på ET45. Blir konkav, men mister felgkant. garantert en 5-serie felg som er avbildet.

Skrevet

Jepp, der snakker vi... Men dessverre passer dem ikke til 1-serie. Hvis du sjekker vognliste, ja dem skaffes, men man får bare ikke både felgkant og konkav senter på ET45. Blir konkav, men mister felgkant. garantert en 5-serie felg som er avbildet.

Style 313 har vel 1-serie innpress? Sett de på 1-serie coupe ihvertfall...

HRE P45SC da? (må ha med C til slutt da den er konkav)

Den skal passe på 135i.. Vet ikke om den har annet innpress?

Skrevet

Style 313 passer fint på 1-serie ja. De ble/blir levert originalt til 1-serie i 18".

Skrevet

Style 313 har vel 1-serie innpress? Sett de på 1-serie coupe ihvertfall...

HRE P45SC da? (må ha med C til slutt da den er konkav)

Den skal passe på 135i.. Vet ikke om den har annet innpress?

Hmm. Liker felgene, tror jeg ikke liker prisen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...