Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lærere på VGS nivå kan godt ligge på det dobbelte. Det vil i teorien øke antall søkere på utdanninga, som vil føre til økte opptakskrav, noe som til syvende og sist vil føre til at flinke(re) folk vil prøve seg.

Jeg har venner som ikke tar pedagogutdanning pga. lav lønn... Synd...

Ja nå har jeg fått kontakt med en Ferrari-eier i Frankrike som har en venn i politiet. Gav han informasjonen jeg hadde, slik at politimannen kan søke historikk i det landet. Krysser fingra nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som faktisk kjenner folk som tjener 700k i året som vaskekjærring på rigg? Jeg vet de ombord hos oss tjener rundt 450k i året, noe som i seg selv er helt hinsides etter mitt syn, da deres ansvarsområde stort sett er begrenset til å holde sengetøyet rent. Det skal sies at enkelte har noen oppdrag i nødsituasjoner, men dette går i hovedsak ut på å bære livreddende utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rengjort for 700.000 i året.

Dette er helt absurd. De menneskene som skal sørge for at barna våre kommer seg igjennom grunnskolen på en fornuftig måte tjener knapt litt over halvdelen... :?

Helt enig! Akkurat det jeg mener med at forskjellene er vanvittig store...

Naboen min er 58 år gammel og har jobbet i Rolls Royce som mekaniker i hele sitt liv.

Ifølge skattelistene ser jeg at han har tjent 428 000kr i 2009!

Han sto og ristet på hodet da han fortalte meg at sønnen på 22 år tjener mer enn dobbelt så mye som han selv gjør.

Sønnen er Offshore selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på land jeg, og hadde nesten ingenting overtid i fjor vanlig arbeidsag 7 til 3

580 tusen, med kun videregående 22år :lol:

Hva jobber du med siden du har en 7-15 jobb med overkant 300kr pr time?

ME WANT =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm så på ligninga nå, godt fornøyd med årslønna som lærling, ikke mye under 300k på et år.

Jobber som telemontør lærling.

Nå skal det sies at det har blitt mye nattjobb samt en 12 dagers tur til Bodø hvor det brått ble 90 timer 100%overtid på de dagene.

men timelønna har liggi på 72kr timen og dette økte siste halvår til 88 kroner timen mener jeg å huske siste halvår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...