noekult Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Lærere på VGS nivå kan godt ligge på det dobbelte. Det vil i teorien øke antall søkere på utdanninga, som vil føre til økte opptakskrav, noe som til syvende og sist vil føre til at flinke(re) folk vil prøve seg. Jeg har venner som ikke tar pedagogutdanning pga. lav lønn... Synd... Ja nå har jeg fått kontakt med en Ferrari-eier i Frankrike som har en venn i politiet. Gav han informasjonen jeg hadde, slik at politimannen kan søke historikk i det landet. Krysser fingra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Er det noen her som faktisk kjenner folk som tjener 700k i året som vaskekjærring på rigg? Jeg vet de ombord hos oss tjener rundt 450k i året, noe som i seg selv er helt hinsides etter mitt syn, da deres ansvarsområde stort sett er begrenset til å holde sengetøyet rent. Det skal sies at enkelte har noen oppdrag i nødsituasjoner, men dette går i hovedsak ut på å bære livreddende utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Jeg hadde rengjort for 700.000 i året. Dette er helt absurd. De menneskene som skal sørge for at barna våre kommer seg igjennom grunnskolen på en fornuftig måte tjener knapt litt over halvdelen... Helt enig! Akkurat det jeg mener med at forskjellene er vanvittig store... Naboen min er 58 år gammel og har jobbet i Rolls Royce som mekaniker i hele sitt liv. Ifølge skattelistene ser jeg at han har tjent 428 000kr i 2009! Han sto og ristet på hodet da han fortalte meg at sønnen på 22 år tjener mer enn dobbelt så mye som han selv gjør. Sønnen er Offshore selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Jobber på land jeg, og hadde nesten ingenting overtid i fjor vanlig arbeidsag 7 til 3 580 tusen, med kun videregående 22år Hva jobber du med siden du har en 7-15 jobb med overkant 300kr pr time? ME WANT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Jobber på land jeg, og hadde nesten ingenting overtid i fjor vanlig arbeidsag 7 til 3 580 tusen, med kun videregående 22år Hva jobber du med siden du har en 7-15 jobb med overkant 300kr pr time? ME WANT Jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hmm så på ligninga nå, godt fornøyd med årslønna som lærling, ikke mye under 300k på et år. Jobber som telemontør lærling. Nå skal det sies at det har blitt mye nattjobb samt en 12 dagers tur til Bodø hvor det brått ble 90 timer 100%overtid på de dagene. men timelønna har liggi på 72kr timen og dette økte siste halvår til 88 kroner timen mener jeg å huske siste halvår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Kul sak... AMS' Fredrik Huldt tester E92 M3 GTS... http://www.automotorsport.se/tv/?m=22438 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Kan noen sette meg i kontakt med noen som driver med it-stillinger offshore? Har alltid hatt lyst til å sjekke dette nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Kan noen sette meg i kontakt med noen som driver med it-stillinger offshore? Har alltid hatt lyst til å sjekke dette nærmere http://www.orangegroup.no/tjenester/olje-og-gass/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Har de it-folk i staben da, så ikke noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Har de it-folk i staben da, så ikke noe? Det er nok større jobbmarked hvis du søker innen telecom. Det er stort sett de som tar seg av IT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 I mårra skal jeg hive ut de berømte swirl flapsene i innsuget. Det blir nok temmelig klinete.. Håpe de ikke gir opp på den siste turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Troverdig??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hehe "as much security information as you can"... jaaadaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Haha, litt knotete å se, men når det sto ATM PIN nederst er det jo garantert møkk og dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg