Kennethe34 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Kjøpte meg ///M solbriller idag Kom på 866kr med innpris på jobb. Synes de er kjempestilige + jævla gode å ha på seg! De var fete Hvor kjøper man de? Bmw forhandleren? Bmw forhandler eller GS:) De var i GS katalogen for E39 ihvertfall.
Marius2002 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Ut å prøvekjøre helt nye A4 Allroad straks Det kan bli moro.
Mexos Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Ut å prøvekjøre helt nye A4 Allroad straks Det kan bli moro. Tøft Kom innom meg på jobb i Trondheim så skal du få prøve Subaru Outback og til sammenligning
Robkill Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Da ble det lagt ned totalforbud mot bruk av ild ute her i Follokommunene! Vi kunne sårt trengt litt nedbør nå slik at det blir litt fuktighet i bakken...
Marius2002 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Ut å prøvekjøre helt nye A4 Allroad straks Det kan bli moro. Tøft Kom innom meg på jobb i Trondheim så skal du få prøve Subaru Outback og til sammenligning Er nok i Molde nå dessverre Fikk ikke knipset et godt bilde da snøværet her er vanvittig.. Men en utrolig god bil å kjøre og den sitter som støpt på veien. Testbilen var en 2.0 TDI 177hk.. Aktuelle bil er 2.0 163hk TDI Automat, siden man ikke får 177hk og automat.
wicky124 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 faen som det snør a... Håper ikke det kommer nedover as...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Onklen til dama har en sånn 2011 modell 2,0 TDI med 170 hk og i følge han så er den elendig i høy snø, kjører seg lett fast. I følge han så er det fordi at man ikke kan skru av antispinn helt, og at motor da kveler effekten som igjen gjør at man ikke får den kraften man trenger for å spinne seg ut. Han løste forøvrig dette med å ta ut sikringen til antispinn og så kom han seg løs Men ellers så tror jeg dette er gode biler, selv så hadde jeg valgt 2,0T med 211 hk og bensin
Mexos Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Onklen til dama har en sånn 2011 modell 2,0 TDI med 170 hk og i følge han så er den elendig i høy snø, kjører seg lett fast. I følge han så er det fordi at man ikke kan skru av antispinn helt, og at motor da kveler effekten som igjen gjør at man ikke får den kraften man trenger for å spinne seg ut. Han løste forøvrig dette med å ta ut sikringen til antispinn og så kom han seg løs Men ellers så tror jeg dette er gode biler, selv så hadde jeg valgt 2,0T med 211 hk og bensin Derfor jeg foreslo Outback, den kommer seg fram nesten uansett! Får den dog ikke med diesel og automat Audi'n ser utrolig fet ut da
Marius2002 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Onklen til dama har en sånn 2011 modell 2,0 TDI med 170 hk og i følge han så er den elendig i høy snø, kjører seg lett fast. I følge han så er det fordi at man ikke kan skru av antispinn helt, og at motor da kveler effekten som igjen gjør at man ikke får den kraften man trenger for å spinne seg ut. Han løste forøvrig dette med å ta ut sikringen til antispinn og så kom han seg løs Men ellers så tror jeg dette er gode biler, selv så hadde jeg valgt 2,0T med 211 hk og bensin Da har ikke onkelen til damen din holdt inne knappen lenge nok Vi var ute å testet i "høy" snø, istad, 40 cm.. Ingen problem, det var ikke antydning til at den spant. Så enten er den nye modellen forbedret eller så har ikke onkelen til damen din helt peiling. Grunnen til at vi "velger"(ingenting som er sikkert) denne modellen er at vi skal ha ALT av ekstrautstyr, beste Bang & Olufsen anlegget, panoramasoltak, F1-giring +++ Da er det helt greit å "gå glipp" av 40hk og bensin. Vi har 09' 160hk Audi A4 nå, bensin automat med alt av ekstrautstyr og S-Line. Denne blir dessverre litt for lav og skraper nedi på enkelte fartsdumper og på innkjøringen enkelte plasser. Så med mindre man punger ut opp imot millionen så holder 163hk i massevis
flobben Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Onklen til dama har en sånn 2011 modell 2,0 TDI med 170 hk og i følge han så er den elendig i høy snø, kjører seg lett fast. I følge han så er det fordi at man ikke kan skru av antispinn helt, og at motor da kveler effekten som igjen gjør at man ikke får den kraften man trenger for å spinne seg ut. Han løste forøvrig dette med å ta ut sikringen til antispinn og så kom han seg løs Men ellers så tror jeg dette er gode biler, selv så hadde jeg valgt 2,0T med 211 hk og bensin Da har ikke onkelen til damen din holdt inne knappen lenge nok Vi var ute å testet i "høy" snø, istad, 40 cm.. Ingen problem, det var ikke antydning til at den spant. Så enten er den nye modellen forbedret eller så har ikke onkelen til damen din helt peiling. Grunnen til at vi "velger"(ingenting som er sikkert) denne modellen er at vi skal ha ALT av ekstrautstyr, beste Bang & Olufsen anlegget, panoramasoltak, F1-giring +++ Da er det helt greit å "gå glipp" av 40hk og bensin. Vi har 09' 160hk Audi A4 nå, bensin automat med alt av ekstrautstyr og S-Line. Denne blir dessverre litt for lav og skraper nedi på enkelte fartsdumper og på innkjøringen enkelte plasser. Så med mindre man punger ut opp imot millionen så holder 163hk i massevis hvor mye omtrent havner en sånn i pris med den spekken?
Marius2002 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 hvor mye omtrent havner en sånn i pris med den spekken? Allroaden eller den andre? Isåfall kan vi ta det på PM eller så fungerer Audi sin konfigurator som en veiledene prissjekk
wicky124 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel ... d=10049539 rasisme på en litt annen måte..
flobben Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 hvor mye omtrent havner en sånn i pris med den spekken? Allroaden eller den andre? Isåfall kan vi ta det på PM eller så fungerer Audi sin konfigurator som en veiledene prissjekk tenkte allroaden ja... og veilendene holder i massevis. tenkte bare å få en pekepinn på hva det ville koste. 3-serie vil jo legge seg omtrent i sammeprisleie.
Marius2002 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 hvor mye omtrent havner en sånn i pris med den spekken? Allroaden eller den andre? Isåfall kan vi ta det på PM eller så fungerer Audi sin konfigurator som en veiledene prissjekk tenkte allroaden ja... og veilendene holder i massevis. tenkte bare å få en pekepinn på hva det ville koste. 3-serie vil jo legge seg omtrent i sammeprisleie. 163hk TDI Automat har en veiledende startpris på 522 00 i følge Audi sin konfigurator. Mens om man skulle ha 211HK bensin automat som Fredrik90 nevnte over så må man opp i 628 00 i veiledende startpris. Så kommer det litt i tillegg, felger, utstyr osv.. Men det som nevnt over ikke helt sikkert, spørs hva vi får for gamlebilen, Hiluxen må vel også selges da er jeg redd for..
Anbefalte innlegg