Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har nok en gang forvilla meg inn på den sære delen av Youtube. ^^

Du er ikke den eneste som greier det :lol:

Husker jeg så en 20min "film" om 4 gutter som fikk beskjed om å IKKE "tilfredstille" seg selv til et bilde av frukt.. De greide ikke det og var mye leven :lol:

Gotta love youtube tho :mrgreen:

Skrevet

What the!?!

Tenkte dele den på facebook, men så kom jeg på at, vel... Kanskje det var i særeste laget :)

Skrevet
":hv8k39id]What the!?!

Tenkte dele den på facebook, men så kom jeg på at, vel... Kanskje det var i særeste laget :)

Exactly my thoughts. Derfor delte jeg den her istedet. :P

Skrevet
Rart det der med bilder fra imgur.com, mange kan se dem, mange kan ikke. Prøver opplastning:

lt5ljp8e7d8lp5bl2kss.jpg

Jeg tar i på denne dersom hu kan lage kjøttkaker og kjører en sånnen. :mrgreen:

1024880831_Bf33q-L.jpg

Skrevet
554082_10151473481930183_772360182_299869620_933570148_n.jpg

Dette er livet! :D

tok sånt bilde selv men så gikk tlf tom for strøm også ble det ikke lagret... men er digg å ha coupeen ute på veien igjen..selv om det bare var for en dag...

Skrevet
Kommer ikke nye 3-serie med X-drive? Kunne ikke se noe inne på BMW.no

Er ikke det normalt 1 år etter lansering?

Har ikke peiling, men vært moro å prøvekjørt en slik en også. Men synes fortsatt BMW henger litt etter interiørmessig på disse modellene [-X

Skrevet
Apropo interiør, synes min E82 har mer fra E46 enn E90'n. Am I right?

Ja, det vil jeg påstå :) Jeg mente 3-serien og 5-serien i mitt forrige innlegg.. Det var liksom E46 og E39 som sist hadde ordentlig førerrettet interiør. F30 er en kjempefin bil og sikkert kjempegod å kjøre, men interiøret er ikke så mye å skrive hjem om, dessverre. De burde klart mye bedre, vi er i 2012. Til tross for dette er vi giret på å prøvekjøre F30 med x-drive.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...