Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snødd siden kl 10 på Nesodden, men legger seg ikke, å Godt er det !!..

Men over til no annet. leiter å leiter, etter Twin turbo intercooler, men finner ikke noe uten om Ebay. vill bestille fra norge ! Noen som veit om noen som selges slik? intercooler med 4 utak !

Skrevet

Men over til no annet. leiter å leiter, etter Twin turbo intercooler, men finner ikke noe uten om Ebay. vill bestille fra norge ! Noen som veit om noen som selges slik? intercooler med 4 utak !

Hva med å lage tråd om banebilen? vet det er bmw'forum, men det står jo faktisk ingensteder (såvidt jeg har sett?) at prosjekttråder må være om bmw'r..

Skrevet

Hva med å kontakte noen av de som bygger motorer her til lands?

De vet sikkert hvor man kan få noe sånn.

Skrevet

Hva med å lage tråd om banebilen? vet det er bmw'forum, men det står jo faktisk ingensteder (såvidt jeg har sett?) at prosjekttråder må være om bmw'r..

Da bør du vurdere optikker. ;)

Skrevet

Har ikke sett ordenlig etter det, men sto bare at prosjektdelen var for pågående prosjekter, sto ikke noe om merke i forklaringen?

Skrevet

"Bimmers.no - Norges største BMW-forum"

Men det går jo an å lage prosjekttråd på bilforumet.no eller et annet forum. :)

Skrevet
Har ikke sett ordenlig etter det, men sto bare at prosjektdelen var for pågående prosjekter, sto ikke noe om merke i forklaringen?

Prosjektdelen heter "BMW-Prosjekter" så jeg regner med det er mest BMW som skal dit. ;)

Skrevet
Dette ble også E32 levert med, synes det andre virker så plastikk rælete! Forskjellen er vel servolukking og åpning av spjeld, samt temp.følere i kupeen som fører luft de riktige stedene og holder en stabil temp.

Stemmer det du sier der, de følerene der har med Auto funksjonen å gjøre om jeg husker rett :) Synes også den andre virker noe kjip, skikkelige komfyr vri knotter og hele panelet er gammeldags utformet selv til en modell fra 1988 å være :?

Skrevet
Dette ble også E32 levert med, synes det andre virker så plastikk rælete! Forskjellen er vel servolukking og åpning av spjeld, samt temp.følere i kupeen som fører luft de riktige stedene og holder en stabil temp.

Stemmer det du sier der, de følerene der har med Auto funksjonen å gjøre om jeg husker rett :) Synes også den andre virker noe kjip, skikkelige komfyr vri knotter og hele panelet er gammeldags utformet selv til en modell fra 1988 å være :?

Vriknotter er i og for seg greit nok i seg selv, men er så jallaplast.. Ikke no kvalitetsfølelse over greiene.

Var vel på E38 og E39 at det også kom målere for luftkvalitet. Dette sørget for frisk luft uansett. Da fadern fikk seg 4 passater på rad som firmabiler hadde de to siste automatisk klima, hvor den neste siste varmet/kjølte opp/ned til riktig temp og senere skrudde ned vifta helt. Det førte til at luftkvaliteten ble vannvittig dårlig. I 2006 ble dette rettet på. I E39n han har nå fra 97, er dette aldri noe problem.

Skrevet

Var under tak ved sartor senter. Et par skikkelige biler der også, en e60 m5, en ribba og bura e30 med turbo fra latvia, en del e36 coupé'er, litt e34, to skyliner, masse sliten 200sx'er, litt amrikanere og masse RÆL.

Skrevet

Prosjektdelen heter "BMW-Prosjekter" så jeg regner med det er mest BMW som skal dit. ;)

Sett xD konsentrerte meg om beskrivelsen, så enset ikke at det sto BMW-prosjekter :P kanskje jeg skal vurdere briller ja :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...