Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da er trafoen og kabling det neste du bør undersøke. Mål gjerne om det i det hele tatt kommer spenning frem til armaturet.

Har ikke et multimeter for hånden per nu, men det er strøm dit da radioen fungerer og er koblet i stikkontakten ved siden av(som er på samme ting). Er snakk om baderom.

Skrevet
Da er trafoen og kabling det neste du bør undersøke. Mål gjerne om det i det hele tatt kommer spenning frem til armaturet.

Har ikke et multimeter for hånden per nu, men det er strøm dit da radioen fungerer og er koblet i stikkontakten ved siden av(som er på samme ting). Er snakk om baderom.

Ikke elektrikker, men vet at det finnes to type glinntennere til lysarmaturer. Har du satt inn riktig type?

Er trafoen og kondisen(er der for å utligne faseforskyvelse) ok?!

Skrevet

Hengern har blitt fyllt med hageavfall hele helga, med sin egenvekt på 60kg og dens lave konstruksjon ligger den i dragsuget hele tiden, merker ikke noe til at den henger bakpå der. Totalvekta er på 480kg. s8wr7f72e3sim3poai3j.jpg

Skrevet
Var ute på en liten kveldstur istad :)

530444_10151533732575341_801705340_24134887_1086415490_n.jpg

Dæven, denne ekvipasjen er jo lengere en semi'n som står bak. :-)

Skrevet
Var ute på en liten kveldstur istad :)

530444_10151533732575341_801705340_24134887_1086415490_n.jpg

Dæven, denne ekvipasjen er jo lengere en semi'n som står bak. :-)

Hahaha genialt fisk :lol:

Var forøvrig en genial henger også!

Skrevet

Ene katten kom nettopp inn med en søt liten mus. Jeg var glad for at den var i live, slik at jeg kunne slippe den fri.

Løftet litt på et skap, slik at samboeren kunne trekke den ut med en kost, men så glapp jeg taket og moste hodet på dyret.

Så mye for å unngå en smertefull død fra katten. Hehe.

Skrevet
Ene katten kom nettopp inn med en søt liten mus. Jeg var glad for at den var i live, slik at jeg kunne slippe den fri.

Løftet litt på et skap, slik at samboeren kunne trekke den ut med en kost, men så glapp jeg taket og moste hodet på dyret.

Så mye for å unngå en smertefull død fra katten. Hehe.

:lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...