Jordfræsar Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Monterte på sommerfelga i dag. (Endelig kom dekka!) Men første gangen jeg har opplevd at pipa sprakk. Er forresten den til BMW sit jekk kit.
knut_olestad Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Er det virkelig så forbanna vanskelig å lære av andre som har klart ta livet av seg? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... xtor=RSS-3
Thundercoil Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Folk har en tendens til å tro at de er unntaket !
Kvasi Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Skummel plass å kjøre bil for tiden..http://www.an.no/nyheter/article6016990.ece Hvorfor det? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Pga at jeg har virkelig ikke lyst til å bli stoppet, og da er det kjipt å måtte smyge seg mellom 140 stk i uniform for å ta en tur til byen.
spruddel Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Det er den helt siste når man vipper opp skjermen og har fått ut luftedysene oppe, skrudd ut alt man kan osv, da er det disse kommer til hjelp. Setter dem inn på siden av skjermen for å løsne festene på siden. You see? Ikke helt. Når du har gjort alt dette og skrudd ut de fire skruene som holder skjermen, er den jo helt løs. Men må man ikke putte noe inn der ved 2 da?
awt Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Jeg har aldri gjort det, og jeg har tatt skjermen inn/ut endel ganger. Hvorvidt det var noe galt/knukket med min skjerm vet jeg forvsåvidt ikke, men den hang skikkelig fast.
ls44mm Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Da har jeg tatt jomfrudommen min... Etter 5 år med voksne felger på alle bila mine klarte jeg å kantkjøre mitt venstre forhjul!! Flott!!! Super blid!!!
spruddel Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Jeg har aldri gjort det, og jeg har tatt skjermen inn/ut endel ganger.Hvorvidt det var noe galt/knukket med min skjerm vet jeg forvsåvidt ikke, men den hang skikkelig fast. Lest mye på engelske forumer at man trenger noe slikt, så da vil jeg heller bruke noen kroner ekstra på sånne enn å kanskje ødelegge noe Men du skjønner nå hvorfor jeg vil ha de ?
awt Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Joda, bare synes det er merkelig at jeg aldri har hørt om de før, ei heller ødelagt noe.
Jordfræsar Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 @awt: iDrive guru Har du anelse om hvorfor jeg ikke får skiftet sanger med rattet når spotify er tilkobla på iPod touchen? Et det pga CiC og ikke CCC? Leser at flere får funksjonen til å fungere, men da med CCC.
awt Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Uten at jeg vet det sikkert, trodde jeg man måtte ha CIC (CIC er den nye, CCC er den gamle) og combox (den dingsen som tar seg av telefon og lydtilkoblinger i nyere BMW-er) for å få dette til. I tillegg må iDingsen ha iOS 5.0, muligens 5.1.
scoot Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Da har jeg tatt jomfrudommen min... Etter 5 år med voksne felger på alle bila mine klarte jeg å kantkjøre mitt venstre forhjul!! Flott!!! Super blid!!! Følelsen når du skjønner at det er felgen som skraper ubeksrivelig.
Jordfræsar Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Aah, sorry! Jeg har CCC og ikke CiC. Comboxen får man vel bare til nyeste eller? Får lyd og lading, men kun skipping av sanger som utgår. MEN... alltid et men, jeg kan løse det med eventuelt jailbreake Touchen og installere et program som overstyrer og gjør de originale funksjonen tilgjengelig for alle programmer du selv ønsker.
awt Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Regnet med det var en liten feil ettersom du ville bytte til ny iDrive-kontroll. Man må ha CIC for å ha combox, men man har ikke nødvendigvis combox fordi om man har CIC. E60 f.eks. ble aldri levert med combox fra fabrikk, men både e9x og e8x fikk dette etterhvert. Er nok redd for at jailbreak er den enkleste og sikkert eneste utveien ja.
Anbefalte innlegg