Fredrik 90 Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34597957Litt overpriset? Fysj, ser mer ut som en styla 318I enn en ekte M3
wicky124 Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 En kompis som hoppa over et gjerde på tryvann, ble et lite kutt som man kan se.. 1 millimeter fra å miste førligheten i hele hånda Var det virkelig verdt å hoppe over gjerdet og få slike skader for å spare 400kr i inngangsavgift?
wicky124 Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Ingenting er morsommere enn å møte "nye landsmenn" i "pimpa" 3-serier for så å gruse de fullstendig ut av lyskryssene etter at de har stått å ruset og tøffet seg, dette gjøres bortimot daglig i en noe tunet A4 1.8 TS quattro som har vært hos mr. Dahlbäck himself.. MORO! Da har du VIRKELIG små gleder i livet as...
Kvasi Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Ingenting er morsommere enn å møte "nye landsmenn" i "pimpa" 3-serier for så å gruse de fullstendig ut av lyskryssene etter at de har stått å ruset og tøffet seg, dette gjøres bortimot daglig i en noe tunet A4 1.8 TS quattro som har vært hos mr. Dahlbäck himself.. MORO! Da har du VIRKELIG små gleder i livet as... Jah.. Han(?) er sikkert skikkelig, skikkelig ung..
M|Fjeld Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 En kompis som hoppa over et gjerde på tryvann, ble et lite kutt som man kan se.. 1 millimeter fra å miste førligheten i hele hånda Var det virkelig verdt å hoppe over gjerdet og få slike skader for å spare 400kr i inngangsavgift? Haha, tviler..
Fredrik Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Ingenting er morsommere enn å møte "nye landsmenn" i "pimpa" 3-serier for så å gruse de fullstendig ut av lyskryssene etter at de har stått å ruset og tøffet seg, dette gjøres bortimot daglig i en noe tunet A4 1.8 TS quattro som har vært hos mr. Dahlbäck himself.. MORO! Da har du VIRKELIG små gleder i livet as... Jeg tror de fleste aktørene i slike sammenhenger har relativt små gleder i livet... enten det nå gjelder lyskryssrace eller div. enkle troféer for å vise seg frem...
wicky124 Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Var mere ment som "ååå dette er det beste som finnes"....
Fredrik Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Var mere ment som "ååå dette er det beste som finnes".... Det er jo selvfølgelig også mulig. 3-serie mot A4 er en gammel, men kanskje litt kjedelig konkurransedisiplin...
wicky124 Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Sant nok.. Noen bruker penger på show, andre på go...
Anders92 Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Så lå jeg her da, på sykehus i arendal, sammen med en kompis på samme rom. Hva er sjansen for det, liksom? Og enda bedre.. begge med knekt kjeve, klare for å opperere.. Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
Marius2002 Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Hei hei, jeg ser lengre opp at det snakkes om små gleder. Jo mer man har glede over tinger jo bedre blir alt. Jeg var overlykkelig bare kostebilen kom, eller at ei jente smiler på gaten
Fredrik Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Hei hei, jeg ser lengre opp at det snakkes om små gleder. Jo mer man har glede over tinger jo bedre blir alt. Jeg var overlykkelig bare kostebilen kom, eller at ei jente smiler på gaten Jeg er helt enig, men det var ikke slike gleder jeg kommenterte tidligere i diskusjonen...
Marius2002 Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Hei hei, jeg ser lengre opp at det snakkes om små gleder. Jo mer man har glede over tinger jo bedre blir alt. Jeg var overlykkelig bare kostebilen kom, eller at ei jente smiler på gaten Jeg er helt enig, men det var ikke slike gleder jeg kommenterte tidligere i diskusjonen... Jeg vet ikke, jeg bare leste siste siden nå jeg. Nå for eksempel gledes jeg over at jeg tok livet med ro igår og været er knallfint her i Trondheim og ser for meg en tur på longboard snart!
Anbefalte innlegg