Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvilken sveisegrunning anbefaler folket når jeg skal sveise inn tvaversforsterkninger? Tenker på typen som tåler varmen slik at man får beskytta mellom karosseri og forsterkninger.

Volvo`s sveisegrunning får mye skryt har jeg fått med meg.

Skrevet
Skjønner ikke vitsen med å knuse en bil du skal hugge. Hva er poenget?

Jeg har gjort det samme, og moret meg stort! Morro å se hvilken skade man kan gjøre med hendene, og få ut litt aggresjon.. Ikke minst morro å se hvor mye sparkel det er mulig å henge på en bil..

Skrevet
Hvilken sveisegrunning anbefaler folket når jeg skal sveise inn tvaversforsterkninger? Tenker på typen som tåler varmen slik at man får beskytta mellom karosseri og forsterkninger.

Volvo`s sveisegrunning får mye skryt har jeg fått med meg.

Har du noen anelse om man får tak i dette til privat bruk da?

Skrevet

Da er man relativt tidlig våken og bilen ble i natt klargjort til tur til bmwccn treff :) Vet ikke om jeg tørr forlate den varme dyna heelt enda, for det er djevelsk kaldt på soverommet nå.

En ting jeg har glemt som skal gjøres med en gang jeg kommer ut til bilen: Skrape bort oblater :D

Skrevet
Skjønner ikke vitsen med å knuse en bil du skal hugge. Hva er poenget?

Artig da :D Skulle sett jeg tynte rolla`n til Morten hardt på tur til høgger`n XD Utrolig hvor godt den gikk. Spant ut 3 gir på tør asfalt :P 4x4 og 1,6 liter.......

Skrevet

53bf3f9d-bad5-45a2.jpg

E39 m5 og e28 525 i følge til treff.. har et loddepunkt på radiatoren som svikta, men har vann i bilen og tetningsmasse å ha på når vi kommer frem :P

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk

Skrevet

Noen her som vet om det blir problemer hvis jeg har "feil" hjul på når jeg skal godkjenne coilovers? Bør jeg få lånt meg noen originale felger til dette?

Skrevet

Du kan jo like gjerne bruke de du har for å få godkjent bilen med de felgene i vognkortet også? Alt dette med antall mm fra skjermbuen til navet og slikt vet jeg ikke hvor mye har å si ettersom du kanskje skal ha større på sommerfelgene? Men så lenge felgene er innenfor med innpress, ikke utenfor hjulbuen og riktig rulleomkrets, så ser jeg ikke hvorfor det skal være noe problem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...