Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det, men kan ikke si jeg ser så stor forskjell ved første øyekast.

Skrevet

Dekkstrekk er egentlig ikke helt min greie, men det kan faktisk fungere på spesiel stuk og hvis det "kreves". Evnt hvis man har 316 eller noe av den slags symaskin motor. Og på fwd, der er håpet borte uansett, er jo grevling :lol: . Så ja, enkelte ganger er det fint...

Men når folk begynner å si til meg: ÅÅÅ, puhh, er det liksom tøft med breie dekk?! ( vi snakker da om rwd biler) Så blir jeg helt paff... :( Når ble det kult/bra å ha pisslite brede bak på dekka, IHVERTFALL på biler med noe ytelse?! Hvorfor i alle dager vil jeg ofre grep fram for utsende? Ok, jeg er halv idiot jeg å, da jeg er glad i lave biler, men det dekk strekk greia på biler med krutt er bare fuckt up spørr du meg.

Jesus crist... Måtte bare få det ut :P

Hver gang det er snakk om noe som har en del rwhp så sjekke jeg ALLTID hvor breit det går ann å skvise inn der, og handler inn litt breiere, du vet, så stuket blir gromt med litt valsing og div snacks :P

Og nei, jeg snakker ikke om drifting osv osv der dekk er forbruksvare eller 316 der du må telle ned til 10 før du slepper clutch for å få venstre bakjulet til å spole i 30 cm...

Mvh

En som liker bredt, og ikke moppedekk på 11`` felg :)

Skrevet

Ja, på de minste motorene. På 35i-modellen har den fortsatt den gamle girkassen.

Skrevet
Ja, på de minste motorene. På 35i-modellen har den fortsatt den gamle girkassen.

Håpløst av BMW å bruke den gamle girkassen på x35i-modellene. Skulle nesten tro at man satt på et restlager som måtte tømmes for girkasser. Ellers må jeg tilføye at dette var en smakfull facelift med flere og endrede detaljer både på interiør- og ekstriørsiden.. :)

Skrevet

Nå er jeg ikke på jakt etter en X1, og enda mindre en 35i-utgave, men jeg hadde blitt rimelig skuffet/irritert over at alle de andre mindre motoriserte modellene hadde nyere girkasse enn den dyreste og "beste".

Skrevet

x35i har ikke for sterk for nye kassa da? Kan jo hende det er derfor den fremdeles har den gamle.

Har ikke sett på tall engang her, bare kaster det ut i luften..

Skrevet
Dekkstrekk er egentlig ikke helt min greie, men det kan faktisk fungere på spesiel stuk og hvis det "kreves". Evnt hvis man har 316 eller noe av den slags symaskin motor. Og på fwd, der er håpet borte uansett, er jo grevling :lol: . Så ja, enkelte ganger er det fint...

Men når folk begynner å si til meg: ÅÅÅ, puhh, er det liksom tøft med breie dekk?! ( vi snakker da om rwd biler) Så blir jeg helt paff... :( Når ble det kult/bra å ha pisslite brede bak på dekka, IHVERTFALL på biler med noe ytelse?! Hvorfor i alle dager vil jeg ofre grep fram for utsende? Ok, jeg er halv idiot jeg å, da jeg er glad i lave biler, men det dekk strekk greia på biler med krutt er bare fuckt up spørr du meg.

Jesus crist... Måtte bare få det ut :P

Hver gang det er snakk om noe som har en del rwhp så sjekke jeg ALLTID hvor breit det går ann å skvise inn der, og handler inn litt breiere, du vet, så stuket blir gromt med litt valsing og div snacks :P

Og nei, jeg snakker ikke om drifting osv osv der dekk er forbruksvare eller 316 der du må telle ned til 10 før du slepper clutch for å få venstre bakjulet til å spole i 30 cm...

Mvh

En som liker bredt, og ikke moppedekk på 11`` felg :)

Helt enig med du :)

Skrevet

'Nå sier han det at han kan godta å få 10.000kr, også er saken ute av verden.

ellers så måtte han bruke forbrukerkjøpsloven og annullere kjøpet.

Jeg skulle få tenke på det til i morgen.

what to do?

Skrevet

Jeg hadde vært så sta at jeg hadde nekta, jeg syns det blir for dumt. Hadde det skjedd dagen derpå - så ok, men to UKER etterpå? Alt kan skje på to uker på en bruktbil.

Skrevet

Vel, er vel strengt talt kjøpsloven eventuelt som gjelder :P Det er per definisjon ikke et forbrukerkjøp siden det er salg mellom to privatpersoner. Ta kontakt med en advokat, forklar han saken og hør om råd til fremgangsmåte. Det er det aller enkleste. Ring NAF om du er medlem der :)

Skrevet
'Nå sier han det at han kan godta å få 10.000kr, også er saken ute av verden.

ellers så måtte han bruke forbrukerkjøpsloven og annullere kjøpet.

Jeg skulle få tenke på det til i morgen.

what to do?

heheheh Gjør det enkelt å greit. de fleste truer med tomme ord. nekt og si den var fin da jeg solgte den til deg, du hadde de og de bildene, jeg nekter, hadet bra =) Vil du gjøre det til en sak så gjør det ;) vær selvsikker på at du har rett og ikke vis tegn på usikkerhet ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...