316 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Var vel etter det som skjedde med kny at jeg slengte i vei noen frekke jævlige meldinger om hvor patetisk han var !
knut_olestad Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Det blir visst ikke noe ny TopGear sesong i år Kommer bare en julespesial..
haybimmsen Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Var vel etter det som skjedde med kny at jeg slengte i vei noen frekke jævlige meldinger om hvor patetisk han var ! kor er liker knappen e greie bare ikke sanne jxxxxvla tapera. En liten fis i samfunnet som laga bare rein kvalme for resten av befolkningen.
Yngvejos Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Enig med deg Fredrik90... Har sett naboen her i byen kjøre en mikroskopis liten daihatsu fra 80-90tallet... Tror den heter Cuore... Den kunne jeg seriøst kjørt over med sjuern og kun fått noen riper nederst på fangern.. Duden har to barn, en baby og en på 5-6år... og dette er dems eneste bil.. WHY?! jeg hadde aldri i livet turt å frakte min familie i noe så utrygt som det der... Vil heller være miljøidiot og kjøre tahoe enn å være miljøvennlig og kjøre mikrobil... Det finnes da en mellomting mellom gammel Daihatsu og en Tahoe. Tahoe er nok ikke det tryggeste å kræsje i heller (det er vel ikke uten grunn at den ikke er ncap testa). Selv kunne jeg ikke funnet på å putte familie i en eldre bil enn e46/e39. Synes for min egen del at E91en er ett trygt valg, den har 5 stjerner for voksne og 4 for barn i ncap tester. Samtidig så vil lav vekt føre til at det er mindre energi i sving ved ett uhell og kjøreegenskapene vil gjerne gi mulighet til å ta unnamanøver i situasjoner som ville endt opp med en ulykke i en SUV. I mine øyne burde SUV være forbudt så lenge man ikke har særskilt behov for offroadegenskaper i hverdagen. De er bare med på å redusere sikkerheten til andre i trafikken. Man kan argumentere for at man trenger plassen, men man finner som regel samme innvendig plass i en stasjonsvogn som i en suv.
wicky124 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Enig med deg Fredrik90... Har sett naboen her i byen kjøre en mikroskopis liten daihatsu fra 80-90tallet... Tror den heter Cuore... Den kunne jeg seriøst kjørt over med sjuern og kun fått noen riper nederst på fangern.. Duden har to barn, en baby og en på 5-6år... og dette er dems eneste bil.. WHY?! jeg hadde aldri i livet turt å frakte min familie i noe så utrygt som det der... Vil heller være miljøidiot og kjøre tahoe enn å være miljøvennlig og kjøre mikrobil... Nettopp! Se bare på han her? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10050289 Hans Peugeot 107 ble påkjørt bakfra av en E46 og ungene skada seg og greiere selvfølgelig. Når han går ut i avisa og klager sånn så får jeg lyst til så si "Kjøp deg en ordentlig bil til å frakte ungene i så slipper du slikt" Føler de ikke har grunn til å klage når dette er familiebilen de liksom skal frakte det mest dyrebare de har i Er glad kona også er av samme oppfatning om at barn SKAL fraktes trygt om vi så må ha en "for dyr bil"... Selvfølgelig, den puggen der er tryggere enn mange eldre store biler i samme prisklasse, men er noe med opplevd sikkerhet også som er viktig.. Jeg ble jo påkjørt bakfra i min E36 cab av en golf3... bakdelen blei totalt most men vi kom fra det uten noen nevneverdige skader... Fra den dag er jeg VELDIG bevisst på å ha en trygg og sikker bil. Jeg vil heller at mine unger overlever i pappa sin sjuer enn motpartens unger i en daihatsu cuore... Slemt å si det...ser den...men jah...
tordah Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Sånne folk provoserer meg bare, samme som dem som kjører rundt i alle disse drittstygge El bilene og tror de er så miljøvennlige. Naboene til en kompis kjører en sånn grønn Buddy som kjerringa kjører ungene rundt i, gubben selv kjører XC90 T6 Cruise-til-jobb-i-bussfila-bil ?
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Se hvem som er tiltalt! Jammen meg er det ikke selveste idioten selv. Hørt mye om han jøden der gitt! Var det ikke han som stjelte bilen til kny på dette forumet også? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10070307 Jækla blåste nek ho dama der også da som roter seg borti sånne ostepikker som han der. Har aldri møtt fyren men har lest mye av alt fandenskapet hans og sett han på TV, og fyttigrisen for en kvalm jævel. At ikke noen kan få jult ham opp så han blir uføretryggda resten av livet og må pisse igjennom ett rør. Sterke ord dette men Er glad kona også er av samme oppfatning om at barn SKAL fraktes trygt om vi så må ha en "for dyr bil"... Selvfølgelig, den puggen der er tryggere enn mange eldre store biler i samme prisklasse, men er noe med opplevd sikkerhet også som er viktig.. Jeg ble jo påkjørt bakfra i min E36 cab av en golf3... bakdelen blei totalt most men vi kom fra det uten noen nevneverdige skader... Fra den dag er jeg VELDIG bevisst på å ha en trygg og sikker bil. Jeg vil heller at mine unger overlever i pappa sin sjuer enn motpartens unger i en daihatsu cuore... Slemt å si det...ser den...men jah... Samme her, det blir nok en BMW for far og en Tahoe, Suburban, Expedition etc til barne frakt og familiekjøring! Jeg har sett en frontulykke mellom en USA SUV med en småbarnsfamilie i og en Mondeo, det var 1-0 til USA. En kollega av min far kjørte sine to år gamle tvillingdøttre til barnehagen i hans relativt nye GMC Yukon XL da en kjerring i pillerus kommer over i feil kjørebane med Astraen sin og smeller i fronten på GMCen. I GMCen får de ikke en skramme mens dama i Opelen må skjæres ut av vraket og på sykeshus for å opereres Kan også legge til at GMCen ikke ble kondemnert en gang, var på veien igjen etter 4 uker Så Amerikansk suv som familiebil, jatakk!! Det kan virke egoistisk men til syvende og sist så tenker man på seg og sine
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Cruise-til-jobb-i-bussfila-bil ? Vi har ikke buss fil her i Arendal, og nesten ikke ladestasjoner heller (og godt er det)
Jørgen Lie Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Se hvem som er tiltalt! Jammen meg er det ikke selveste idioten selv. Hørt mye om han jøden der gitt! Var det ikke han som stjelte bilen til kny på dette forumet også? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10070307 Se der ja... " Vokst opp" sammen med den kroppen der jeg Gått i samme B.hage og skole.. Håper han får som fortjent i den rettsaken..
scoot Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Stemmer det, han som drev med litt bilsvindling og sånt det?
-Erik- Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 KUPP! 12000 pluss reg, selger påstår at bilen (uten skade) er verdt 100 000,- http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34782760
Jørgen Lie Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Tja, han har vel "kjøpt" biler fra han var 16-17år, som han sjeldent betalte.. Samt en hel del andre ting, uten at jeg skal legge ut i det vide og brede om hans historie
asv Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 KUPP! 12000 pluss reg, selger påstår at bilen (uten skade) er verdt 100 000,-http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34782760 Dæven... da må jeg jo få litt for e36'n min også da... legge den ut for en 30-40k kanskje
Marius2002 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Blir interessant hvordan den nye Z4(hvis den fortsatt heter Z4) kommer til å se ut om en 3år. Ifølge http://www.leftlanenews.com/bmw-z4-2015.html The current E89 Z4, the last-generation E85 Z4 and the Z3 before it have all been characterized by their long hood. A BMW insider quoted by Inside Line claims that the upcoming roadster will lose that hood to a certain extent. The company wants to trim it down a little, but not too much in order to avoid alienating the car’s current clientele.
bmw-E30 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Apropo rabatt... kaotiske ville tilstander i oslo...http://ipad.dagbladet.no/2012/05/09/nyh ... /21516912/ Sett for mye på Tomme Tønner.. hehe
Anbefalte innlegg