Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjapt spørsmål her..

E34 med risting over 100kmt. Kasterstag? Har skiftet for ca 8mnd siden, men til koed sine billige armer. Antydning til risting ved nedbremsing også, og det var jo problemet jeg hadde før jeg skiftet kasterstag. Blir å skifte ut bare bakre foring til 750i foringen da den tåler mer, isåfall.

Noen kjappe innspill her angående hva mer det kan være? Ikke funnet slakk i noe som helst, og skiver er helt fine. Hjul blir balansert neste uke, sånn just in case.

EDIT: Er risting i "chassis" ved kjøring i over 100kmt, men merker det svakt i rattet også. Ved bremsing er det den standarde voldsomme kastingen fra side til side helt til jeg har kommet under 80kmt :P

Jeg hadde det på min da jeg kjøpte den 6 år siden. Har ikke kjent noe sånt siden da. Bytta i en omgang kasterstag, bærebruer og indre og ytre styrestag. Det må har kurert problemet :)

Skrevet
Andre som synes at bilsalgsmarkedet er døvt??? Merca mi har ligget ute i snart 2 mnd.... :evil:

gått ned fra 65000 til nå 42 000........ E klasse som skal være den bilen det er mest treff på, på finn.no

irriterer meg grensesløst.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34615388

Merker det selv...Men jeg lar heller bilene stå til den prisen de har nå.. gidder ikke gå mer ned i pris...

skal ikke ned mer i pris selv, den selges til 40 000 minimum,,, er jo faen meg en 1999 skinn automat e200 cdi commonrail motoren som GLATT ruller 500-600 000 , dem ligger jo til 30-40 000 med 500 000 på tellern OG blir solgt, skjønner ingenting jeg :S

For det det er verdt så må jeg si at den w210en ser ekstremt godt holdt ut. Ikke ofte du ser en i så god stand, med "riktig" motor og interiør, i den tilstanden til den prisen. Hold ut, den blir nok solgt. Ikke noe upris det der.

Skrevet
Kjapt spørsmål her..

E34 med risting over 100kmt. Kasterstag? Har skiftet for ca 8mnd siden, men til koed sine billige armer. Antydning til risting ved nedbremsing også, og det var jo problemet jeg hadde før jeg skiftet kasterstag. Blir å skifte ut bare bakre foring til 750i foringen da den tåler mer, isåfall.

Noen kjappe innspill her angående hva mer det kan være? Ikke funnet slakk i noe som helst, og skiver er helt fine. Hjul blir balansert neste uke, sånn just in case.

EDIT: Er risting i "chassis" ved kjøring i over 100kmt, men merker det svakt i rattet også. Ved bremsing er det den standarde voldsomme kastingen fra side til side helt til jeg har kommet under 80kmt :P

Bytt til powerflex!

Skrevet

om e34 bakpotte passer på e32. må jo sveise om festene men det går fint. men tenker sånn ellers.

520 bakpotte vil jo ikke passe noe serlig bra på grunn av det er 1 rør. men vis jeg tar fra en 525 hvordan passer det?

Skrevet

Justeringskruen på Coiloversene på bilen har satt seg fast.. Noe fare ved å bruke varme for å løsne på denne?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...