ls44mm Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Kunne egentlig ikke en eller anna mod bare skinne sine kloke ord her? Ble jo pluttselig par sider meg usakelig ting..
Thewiz Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Slutt nå for guds skyld med å slenge spydige kommentarer til hverandre! Ta det på PM, møtes face to face, telefon, sms, skype, hvaa som helst, men hold nå for i helvete denne tråden rein for alt det pisspreiket dere kommer med!!!! Hilsen en møkk forbanna lei Lars! +1
Fredrik Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 .... Det rareste er at jeg alltid har vært anti-E36, men nå syns jeg en clean E36 med riktig senk, felger og eksteriør er noe av det tøffeste som finnes. En strøken, sølv E36 M3 Coupé, ja takk! Apropos hva diskusjonen egentlig handlet om så er jeg helt enig med Noekult her. E36 fortjener absolutt oppreisning og en ny renessanse a la E30... noe jeg også er inne på i dette innlegget... Jeg synes på mange måter at Mercedes-Benz W201 og E36 har et slags historisk skjebnefellesskap. De var begge fantastisk gjennomførte konstruksjoner for sin tid (W201 dog i signifikant større grad enn E36) og de har begge hatt en tur i skyggenes dal som halvgamle og kjedelige modeller. Nå er de nesten vintage og blir bare finere og finere.... forutsatt at de er originale. Det er etter min mening tilsvarende med E34 og delvis E39 også, mens E46 nå er i sin kjedelige periode. E46 kommer sikkert sterkt tilbake om 3-4 år. Jeg tror at den kan bli populær som den siste lille 3-serien. Mon ikke en 330i Cab/Coupé med facelift og manuelt gear aspirerer til å være blandt BMW´s finere modeller...
Eska Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 hehe, livet e for kort til å krangle på bimmers! DET e hvertfall sikkert!
ls44mm Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Var ganske så hater på e36 før jeg også, men en gjennomført og clean er absolutt noe å se på... Må ha feit motor, men behøver ikke snurre... Kan var en NA motor også
Marius2002 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 hehe, livet e for kort til å krangle på bimmers! DET e hvertfall sikkert! ! Grab your skateboard, plukker deg opp om 10!
Eska Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 hehe, livet e for kort til å krangle på bimmers! DET e hvertfall sikkert! ! Grab your skateboard, plukker deg opp om 10! aiiight kiiis!
noekult Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Fredrik: Enig. Er veldig svak for E46 facelift coupé! Marius2002: Er det håpløst å lære seg skateboard i en alder av 27? Har sett så mye på Rob Dyrdek sine programmer at jeg har veldig lyst til å prøve. Samtidig er jeg gammel nok til å tenke konsekvenser av alt og er småredd for å tryne stygt (takk, YouTube)! Noen nybegynner tips? Kan vel begynne med hvilken som helst billigbrett fra sportssjappene, eller finnes det forskjellige typer? Jeg skal bytte gulv i leiligheten jeg har kjøpt så tenkte i grunn å fjerne teppene og øve meg innedørs på den gamle parketten, hehe
flonoen Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Kranglingen i tulletråden gir meg iallefall uendelig mye mer glede enn endeløse poster med "yo jeg var full i går", "lol meg også", "sjekk denne fete låta www.youtube.com/shittymusic", "gleder meg til øl neste høst" osv. Stå på krava karer!
knut_olestad Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Linken din funka ikke Flonoen jeg forventa virkelig å bli rickrolla der.
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 tenkte noe sånt jeg også men skjønte etterhvert at det var tullelink youtube er sperra på jobben uansett :/
Jokkke Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Kranglingen i tulletråden gir meg iallefall uendelig mye mer glede enn endeløse poster med "yo jeg var full i går", "lol meg også", "sjekk denne fete låta http://www.youtube.com/shittymusic", "gleder meg til øl neste høst" osv. Stå på krava karer! Haha støtter denne
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Linken din funka ikke Flonoen jeg forventa virkelig å bli rickrolla der.
asv Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Fantastisk flott sommerlig vær i dag. Ikke feil å dra frem en shorts og cruise i dette været
Anbefalte innlegg