Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er vel noe for alle her inne. Både Chris Harris og den bilen :)

Chris Harris er kul og E28 M5 er enda kulere. Tenk... Chris var 11 år gammel i 1986... jeg var 19 år gammel og hadde en Porsche 928 S med en V8 motor på 300 HK. Dette var seriøse biler på den tiden... vi snakker F10 M5 og Porsche Panamera Turbo S i relativ forstand. Takk skal du ha Chris for litt genial "back to the future" flashbacks... 8)

Skrevet
Dette er vel noe for alle her inne. Både Chris Harris og den bilen :)

Flott video, når jeg ser denne så blir jeg atter en gang påminnet om hva som er så fantastisk med BMW :) Tok meg selv i å tenke på at det er jo fælt å drive å tyne og sladde rundt svinger med en sånn bil, men det er jo akkurat det disse bilene er bygget for 8) Turtallet skal dra seg oppover og bakenden skal slippe i svingene :wink:

Skrevet

Sjekk dette a gutta... 911 GT3 (altså, som i racing, dvs., blant verdens raskeste touringbiler, ikke den gateversjonen) kjører Nürburgring 24H om natta...

:applause:

Skal helt klart til Ringen igjen neste år :)

Skrevet

Ute tempraturen viser altså nå 19 grader, kl 1 om natten i Mai :shock: Også jeg som liker å ha det kaldt nå jeg skal sove :? Hjelper ikke med aircondition på jobb og i bilen når man ikke har det hjemme :(

Skrevet
Ute tempraturen viser altså nå 19 grader, kl 1 om natten i Mai :shock: Også jeg som liker å ha det kaldt nå jeg skal sove :? Hjelper ikke med aircondition på jobb og i bilen når man ikke har det hjemme :(

Kjøp en liten vifte, det fungerer bra og koster bare få hundrelapper :) Har en bitteliten her som står retta mot føttene mine, kjempedigg. Også har viftestøy litt av samme effekten som regnlyd på meg - blir godtrøtt av det og sover ekstra godt! :)

Liker det bedre enn air condition, fordi da er det ekstra varmt når man har kommet seg ut av air condition rommet.

Skrevet

403438_10151019793640809_125281815808_12090872_1453057585_n.jpg

"Fredric Aasbø´s new Rocketbunny Toyota 86 2JZ, to be released at the famouse Gatebil motorsport event." :D

Skrevet

En liten vifte hadde ikke vært så dumt nei :) Eventuellt så kan jeg ordne noe gjennomtrekk med da blir jeg sikkert bare forkjøla :wink:

Norske hus er ikke bygget for "syden klima" i allfall :)

Skrevet

Jeg sitter i en container i nordsjøen og holder på å renne bort. Har ei varmepumpe på veggen her som går på AC, likevel blir det ubehagelig varmt her. :S

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...