flonoen Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Avtalt prøvekjøring av ktm 690 duke og yamaha fz8n i dag, gleder meg som en unge! Jokkke: jeg skal bestille hjulstilling i dag til kjerra, skal gi beskjed om ristinga blir bedre/forsvinner, men er ganske overbevist om at det er felg + spacer uten senterring som forårsaker ristinga på min.
VegarVS Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Avtalt prøvekjøring av ktm 690 duke og yamaha fz8n i dag, gleder meg som en unge! Jokkke: jeg skal bestille hjulstilling i dag til kjerra, skal gi beskjed om ristinga blir bedre/forsvinner, men er ganske overbevist om at det er felg + spacer uten senterring som forårsaker ristinga på min. hørtes moror ut!
-Erik- Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 klare blinklys på denne, så kunne den vær noe, eller?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... RONT_CLICK Ja, for blinklysa var det som ødela...
VegarVS Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 hehe klarte ikke å bestemme meg om jeg likte lakken eller ei
ls44mm Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 hehe I like oranges Nei, det værste som finnes er folk som pirker ut OEM spiller og setter inn sånn vanlig ræl. Bedre da å smelle inn dynavin eller noe sånt. Btw, kompis kjøpte bilen hos han. Bilen er forsåvidt fin den, men var noe feil informasjon som kom ut av han som driver kjappa. Bla at Tan (dr.bmw) hadde skrudd på den. Når kompis kom til´n så sa Tan at han hadde aldri sett den før, da han hadde husket det spessielle interiøret (induvidual ++). Pluss det ble nevnt at olje service hadde blitt tatt en eller ann gang for ikke så lenge siden. Men når olje filtret ble tatt ut, så smuldret den pent opp Anyways, bilen er fin og tight ennå den, så han er ikke hustler eller no. (virker ihvertfall ikke sånn) Men var bare litt skuffet ang det. Kanskje han fikk feil info fra han som solgte bilen til han i første omgang? Me dont know
Tzunami Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 klare blinklys på denne, så kunne den vær noe, eller?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... RONT_CLICK Ja, for blinklysa var det som ødela... Den har jeg sett flere ganger i oslo, tror jeg kommenterte den i "spotte"-tråden også, lite pent :/
scoot Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 klare blinklys på denne, så kunne den vær noe, eller?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... RONT_CLICK Ja, for blinklysa var det som ødela... Jesus den var grusom.
VegarVS Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 hehe.. hadde den bare hatt originalfargen ja.. ser nå for meg at forrige eier har prøvd på noe ac schnitzer style ang lakk..
Marius2002 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Endelig flyttet ut av hybelen, levert nøklene og fått alt godkjent. Skal bo i Trondheim i ett døgn til før jeg kjører med flyttelasset til Molde. De som gikk over var veldig hyggelige og jeg var det tilbake, men de sjekket alt mulig rart, eneste jeg måtte vaske på nytt/vaske i det hele tatt var oppunder/mellom hjulene på kontorstolen, det hadde aldri falt meg inn...
tonyku Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Trenger litt hjelp her.. Hører en dunkelyd når jeg kjører over humper/ujevnheter i veien, høres ut som noe er løst, men har strammet til coilovers skikkelig. Noen som har peiling på hva det kan være?Kjenner at rattet rister når jeg kjører i 60-80km/t. Kan dette være fordi jeg ikke har tatt 4 hjulskontroll? Samme opplegget som jeg fikk .Begge svingarmsforingene bak pluss de ytre foringene som er ved demperskåla bak er gåen. Bilen går skjevt derav skjeivt ratt pluss risting. Har jo nettopp hatt 4-hjulskontroll dog med vinterdekk. Merket nå for en uke siden svak dunking bak pluss skjevt ratt. Etter nærmere granskning kostanterte jeg at foringene bak var gåen. Alt er jo nytt forran så å si. Nye foringer er ankommet, og blir byttet idag. Håper på at bilen "retter" seg opp å ristinga blir borte. Etter ny 4-hjulskontroll vell og merke.
fish Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 @ Marius2002. Ett tips kan være å få attest/referanse fra husvært. Hvis du har vært punktlig med å betale husleie og ellers oppført deg normalt, så er det greit å ha en attest på det som du tar videre med deg. Kan være en god attest som er utslagsgivende til din fordel hvis du fortsatt skal leie og det er flere interessenter på samme leilighet. Sent from my iPhone using Tapatalk.
Marius2002 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 @ Marius2002. Ett tips kan være å få attest/referanse fra husvært. Hvis du har vært punktlig med å betale husleie og ellers oppført deg normalt, så er det greit å ha en attest på det som du tar videre med deg. Kan være en god attest som er utslagsgivende til din fordel hvis du fortsatt skal leie og det er flere interessenter på samme leilighet. Fikk et slik A4-ark med at alt var i orden og ingen feil osv.!
Fredrik Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 @ Marius2002. Ett tips kan være å få attest/referanse fra husvært. Hvis du har vært punktlig med å betale husleie og ellers oppført deg normalt, så er det greit å ha en attest på det som du tar videre med deg. Kan være en god attest som er utslagsgivende til din fordel hvis du fortsatt skal leie og det er flere interessenter på samme leilighet. Fikk et slik A4-ark med at alt var i orden og ingen feil osv.! Dette er et veldig godt tips av Fish. Spør også husværten om han/hun evt. vil være vennlig å stille opp som referanse hvis du senere skulle trenge dette i forbindelse med leie av bolig...
Marius2002 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 @ Marius2002. Ett tips kan være å få attest/referanse fra husvært. Hvis du har vært punktlig med å betale husleie og ellers oppført deg normalt, så er det greit å ha en attest på det som du tar videre med deg. Kan være en god attest som er utslagsgivende til din fordel hvis du fortsatt skal leie og det er flere interessenter på samme leilighet. Fikk et slik A4-ark med at alt var i orden og ingen feil osv.! Dette er et veldig godt tips av Fish. Spør også husværten om han/hun evt. vil være vennlig å stille opp som referanse hvis du senere skulle trenge dette i forbindelse med leie av bolig... Jeg har dessverre bodd i en slik studentby da det var det eneste ledige i fjor når jeg måtte ha ny boplass fort. Jeg har fått et skriv om at alt var i orden. Så dessverre er det ingen "vert" i den forstand, men takker for tips til fremtidige leieforhold!
Anbefalte innlegg