Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor har du ikke mer rust på den? Det likte jeg ikke, hilux skal jo ha rust! :lol:

Hvis det er en gammel en ja! ;) Denne er jo nesten ny! :P

Hvorfor har du ikke mer rust på den? Det likte jeg ikke, hilux skal jo ha rust! :lol:

Sikkert en sånn wannabe, altså Taro :mrgreen:

:tongue: The real deal! ;)
Skrevet

Siste dagen i morgen på jobben!!! Blir en deilig dag, men også litt trist å forlate dem....

Blir deilig med 11 ukers ferie, MEN og det er et stort men, skole fra 22 august, ta opp fag I oslo, søke Siv-Øk linjen til neste år igjen... dette kommer til å bli interessant!

Skrevet
Bare lurer, hvordan er bensin prisene i Danmark kontra Norge? :)

Jeg vet ikke med bensin, men for et par dager siden kunne man kjøpe diesel for 9,95 kroner pr. liter her i Århus. Bensinprisen pleier å være litt under en krone dyrere enn diesel pr. liter.

Skrevet
Bare lurer, hvordan er bensin prisene i Danmark kontra Norge? :)

Jeg vet ikke med bensin, men for et par dager siden kunne man kjøpe diesel for 9,95 kroner pr. liter her i Århus. Bensinprisen pleier å være litt under en krone dyrere enn diesel pr. liter.

u oppgir i Danske kroner nå? =)

Skrevet

u oppgir i Danske kroner nå? =)

Ja... og forskjellen er ca. 1% i dansk favør.

Skrevet

Noen som vet om denne gummipakningen skal ligge mellom topplager og den skiva til høyre, eller om den skal ligge oppå?

npl4w3.jpg

Skrevet
Noen som vet om denne gummipakningen skal ligge mellom topplager og den skiva til høyre, eller om den skal ligge oppå?

[ Bilde ]

Pakning mellom tårnlager og karosseri. Skive på toppen. ;)

Skrevet
Ok. Altså slik? Skive ble litt vagt, da jeg har flere skiver her :P

[ Bilde ]

eller slikt?

[ Bilde ]

Nr 2, bare at du legger den øveste delen opp ned over dempertårnet. Den er der for å fordele kreftene utover dempertårnet istedet for å fokusere kraften rundt boltene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...