Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen sammler på kvittor ja. det jeg linka til var handling på 2mnd.. drev å pussa opp Gammle cabben. ble tilslutt en M-tech II med M50B25!

Skrevet

Har lite med kvitteringer på E92'en. Har mest vært olje osv som jeg har handla. Pærer og slikt. Føler ikke jeg trenger kvitteringen på det :P

Men, dyrere pærer, senk osv er det kvitteringer på. Og olja. Og oljeskift! Og service-kvitteringer. Ja. Det er det :P

Skrevet
å du Fish.. lite vits å sensurere navn å adresse når man bare kan bruke Gulesider ;)

Haha.. Så det nå. :-)

Skrevet
Var opptatt med å beundre at min bror bedrev underverker med e34'n, så tiden fløy litt fortere enn forventet. Blank bil er vel fremdeles ikke verdt å gå glipp av øl for.. Da blir det drinker isteden.. Koskenkorva, anyone? ;)

Her lukter det byttehandel, så fremdeles; bare stikk innom du :)

Skrevet
Ser ut til at det blir e38 da. :) Hente`n på mandag.

Lov å spørre om annonse?

Nyskjerrig på hva du måtte gi for hvilken bil.

Synes enkelte med E38 er veeel optimistiske. 300.000km, rust og generelt dårlig stand og over 100.000 i pris står seg ikke særlig i stil.

Skrevet

Aha. Så den trenger egentlig ingen væske? Hmm. Den skremte livet av meg hvertfall, spesielt fordi temperaturvisern min ikke fungerer...

Skrevet

Tips til å shine opp glatt transparent hardplast som har blitt mattet ned?

Er snakk om treverket(transparent hardplast mellom trestrukturen og overflata) rundt girstanga i Mercedesen. Har prøvd autosol som jeg har lest tidligere kunne fungere, men det gikk ikke nå.

Skrevet

Det er colaholder noekult. Fylles med cola, så drar du i spaken til høgre for førerstolen for å få deilig kald cola spruta i trynet fra rattet.

Skrevet
Det er colaholder noekult. Fylles med cola, så drar du i spaken til høgre for førerstolen for å få deilig kald cola spruta i trynet fra rattet.

Neineinei, skal være sprit på den .. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...