Kvasi Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Kast Iphonen og kjøp en android! Da slipper du tullet
Fredrik Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35073070Hm. Oh Yes...
awt Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Det ligger faktisk tre 1M-er tilsalgs i Norge nå, en av hver farge. Den hvite har blitt satt ned med 50K, om ikke mer, den sorte mener jeg lå på over millione i begynnelsen.
316 Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Ja... Den filmen, Fredrik. Ser ut som en søt liten radiostyrt bil i full sladd! Hoho.
Kjexx Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Jeg får quote en da, så dere ser hva det går i. Probably two weeks ago, randomly meet this girl at a bar and went home with her plastered...Her male coworker drove us back on his shitty Honda and dropped us off at her place...I pass out and wake up to her naked on top of me trying to ride my flaccid meat missile. Bitch had declothed me and started to rape me with no jimmy on. I sobered up enough to pop on an a rubber and shag her a bit. Regardless the whiskey dick had taken a hold and it's cold grasp would not let go...Anyway I guess I was more drunk than I thought because I kept passing out and waking up with this girl in a different position on top of me and finally the last snippet I remember she was teething my wang chung like a corn on the cob.Next morning I snuck out, walked two miles and called 91foxbody to shamelessly come pick me up from an Arbys somewhere in Orlando. Haha
Jordfræsar Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Det ligger faktisk tre 1M-er tilsalgs i Norge nå, en av hver farge. Den hvite har blitt satt ned med 50K, om ikke mer, den sorte mener jeg lå på over millione i begynnelsen. Den m fronten er noe av det råeste BMW har designet passa fint på den m3'n på e90post om du så den
awt Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Den m fronten er noe av det råeste BMW har designet passa fint på den m3'n på e90post om du så den SSP har vel også slik front på den grønne M3-en sin, så de var nok før den på e90post, men ellers er jeg enig. Tror dessverre det er en front "alle" vil få etterhvert, noe som ikke gjør den så spesiell/"eksklusiv".
M|Fjeld Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 http://formulad.com/live/?feed=metacafe&event=RD3 Top 32 igang! SKÅL!
Anbefalte innlegg