Marius2002 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Jeg tok sjarmedesen min ut på tur idag, ingenting er som å kjøre på originalt understell og 15" [ Bilde ] Behold den slik... hvilken dimensjon har dekkene utover at de er 15"?... 195/65 - 15
asv Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Hvorfor sitter denne biljournalistkløna på denne bilen??http://www.dbtv.no/?vid=1631179403001 Jeg ser rødt hvis noen sitter med rompa på gamle E28en min, selv om bilen er skitten og har slitt lakk, og skjønner ikke at denne journalisten ikke har respekt nok til å ikke sitte på en strøken Miura! Er man forsiktig så er ikke det der noe som helst problem. Han sitter et sted det er mye styrke i karroseriet, og jeg antar at han har vett nok til å være forsiktig. Kan ikke si jeg ser knapper eller nagler på buksa, som er det virkelige faremomentet. Det er ikke den første bilen jeg hadde satt meg nedpå selv, men jeg hadde på ingen måte reagert om jeg ikke så kommentaren din... Ellers så har jeg sett flere personer sitte på e28'n min jeg.. kan ikke si det bryr meg så fryktelig mye, da jeg gjør det selv også
Jordfræsar Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Da får man be jentene løfte på skjørtet sitt om de skal sitte på panseret
carburetion Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Da får man be jentene løfte på skjørtet sitt om de skal sitte på panseret Morro heilt til du ser fuktig kuk-avtrykk på panseret.
316 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Deg om det, jeg har ikke noe stort problem med å oppdage transer !
-Erik- Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Deg om det, jeg har ikke noe stort problem med å oppdage transer ! Deg om det....!
carburetion Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Deg om det, jeg har ikke noe stort problem med å oppdage transer !
scoot Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Jepp, i dag kom feriepengene. Det trengtes! Og hva er det første jeg gjør? ... bruker 3500 spenn på - mopeden. Må seriøst skaffe meg en annen hobby.
FredrikE24 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Verste jeg har opplevd med tanke på sitte på bilen, sto på Texburger på Sjølyst i Oslo og nøt en BigTexCheese, da kommer det en ganske stor kar, snakket gebrokkent norsk og var veldig fysisk i kroppspråket, god trent i singlett og tykke kjeder rundt håndledd og nakke og alt det der. Hadde med seg en kompis og en snerten snelle som likte denslags! Nytelsen av min BigTexCheese ble kortvarig når han satte seg oppå MIN bil(BMWn), på bagasjelokket som om det var en benk.. Hadde han ikke vært så stor og sterk så skulle jeg sagt fra, men han var litt eglete mot de som sto i burgerkø og, så lot det være...
316 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Hvor mye fikk du scot? Jeg trenger de nå, håper jeg ikke blir skuffet... Fy faaen, da hadde jeg klikka! Hater sånn idioter.
scoot Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Ble nesten 30 i år Kommer godt med i og med at jeg ikke får studielån i Juni, heldigvis snart sommerferie ( les: jobbe ).
carburetion Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Det er kosekos! Feriepenger er så behagelig ! Feriepeng og transer?
Anbefalte innlegg