Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
LYKKE :D mopeden er solgt!!!

nye felger, dekk og coilovers next :love:

når vi først er i gang. dekk på 8.5*19" felg? lyst på litt strekk så tenker på 215/35R19 dekk.

ser noen dekk er med felgbeskyttelse, det er vell ikke helt optimalt mtp dekkstrekk?

Anbefaler uten felgbeskyttelse med mindre du har valset :)

Har selv 8.5" med 215 dekk, og gir OK strekk. Kunne godt hatt 205, men felgene mine kler ikke så enormt med strekk :(

Hvilke felger har du kjøpt?

Skrevet

skal ha bbs lm reps.

har e90 da, trodde dem hadde ganske grei plass til dekk?

har ikke planer om å valse så :P

vurderer sterkt nankang ns2

Skrevet
fish: De vannene så nydelige ut!!! :D

Når er du har tenkt deg hit? Kunne hende det klaffet slik at vi kunne ha tatt en fisketur med båten og noen bayer. ;-)

Uke 25 skal jeg og Clerion dit... :wink: Kanskje det, ja! :D Tenker vi overnatter en dag eller to i nærheten av Bamble før vi drar til Fyresdal.

Vel, fikk akkurat beskjed om at påhengsmotoren til denne båten er stjelt. :twisted:

1n0ijoxddrauvqrw02ym.jpg

Skrevet
skal ha bbs lm reps.

Ingen anelse om plass i E90.

Nankang er greie dekk til en ekstremt bra pris :) Bruker det selv, og er storfornøyd med dem.

Veldig artig å kjøre på regn, uten at det går spesielt ut over bremselengden. Og sitter støpt på tørt føre :)

Skrevet
Joda, nå skjer det ting!

[ Bilde ]

Men lurer på hvor mye jeg trenger pusse? Er stygge merker her og der, men det har nok ikke så noe å si...

Fint hvis noen svarer :)

Skrevet

Burde ikke en evo med 1.5bar knuse m3? ganske ufin kjøring forøvrig

Det skal litt mer til enn en riskoker for å kjøre i fra en ///M :wink: De kunne forøvrig ikke funnet en litt mer trafikkert vei å gjøre det der på, idioter! :evil:

Skrevet
skal ha bbs lm reps.

Er god plass til dekk på e90. Jeg kjører 8.5x19 et 35 med 235/35R19 forran og 9.5x19 et35 med 265/30R19 bak.

Blir bare dumt med dekkstrekk når det er plass til mer. ;)

Skrevet
skal ha bbs lm reps.

Er god plass til dekk på e90. Jeg kjører 8.5x19 et 35 med 235/35R19 forran og 9.5x19 et35 med 265/30R19 bak.

Blir bare dumt med dekkstrekk når det er plass til mer. ;)

ser rimelig greit ut med litt fint strekk om bilen er rimelig nærme bakken og har hjulene litt uti buen da :)

har ikke noe race motor, så blir slow uansett. kan like så godt kjøre low and slow da 8)

Skrevet
Alltid hyggelig med taco når det er slik lefsene er. :)

[ Bilde ]

De har forøvrig ikke gått ut på dato.

Har sendt en mail til produsenten med bilder, skal bli morsomt å se hva de svarer. :)

Ikke videre imponert over "erstatningen" fra Santa Maria:

168535_10151025973120775_950962326_n.jpg

Skrevet

Okei, nå begynner jeg å bli litt skeptisk... Han jeg har kjøpt felger av svarer ikke lenger, og har drøyet med å sende de... Skulle sende i går, men jobbet sent.. I dag har jeg ikke fått noe annet svar enn at han fortsatt mente at de skulle være fremme i morgen... Så ser jeg at han har lagt ut bilde på facebook av bilen sin med felgene på for 5 timer siden...

DET BØR VÆRE ET GAMMELT BILDE, ELLERS BLIR JEG RIMELIG FORBANNA!

282835_10151808710630165_919677429_n.jpg

Fikk svar nå, bilde skulle vist være 1 mnd gammelt. Får håpe det, ellers blir det en lang kjøretur for å hente felgene! :shock:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...