FredrikWake Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 LYKKE mopeden er solgt!!!nye felger, dekk og coilovers next når vi først er i gang. dekk på 8.5*19" felg? lyst på litt strekk så tenker på 215/35R19 dekk. ser noen dekk er med felgbeskyttelse, det er vell ikke helt optimalt mtp dekkstrekk? Anbefaler uten felgbeskyttelse med mindre du har valset Har selv 8.5" med 215 dekk, og gir OK strekk. Kunne godt hatt 205, men felgene mine kler ikke så enormt med strekk Hvilke felger har du kjøpt?
Mattae Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 skal ha bbs lm reps. har e90 da, trodde dem hadde ganske grei plass til dekk? har ikke planer om å valse så vurderer sterkt nankang ns2
fish Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 fish: De vannene så nydelige ut!!! Når er du har tenkt deg hit? Kunne hende det klaffet slik at vi kunne ha tatt en fisketur med båten og noen bayer. Uke 25 skal jeg og Clerion dit... Kanskje det, ja! Tenker vi overnatter en dag eller to i nærheten av Bamble før vi drar til Fyresdal. Vel, fikk akkurat beskjed om at påhengsmotoren til denne båten er stjelt.
FredrikWake Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 skal ha bbs lm reps.har e90 da, trodde dem hadde ganske grei plass til dekk? har ikke planer om å valse så vurderer sterkt nankang ns2 Ingen anelse om plass i E90. Nankang er greie dekk til en ekstremt bra pris Bruker det selv, og er storfornøyd med dem. Veldig artig å kjøre på regn, uten at det går spesielt ut over bremselengden. Og sitter støpt på tørt føre
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Joda, nå skjer det ting! [ Bilde ] Men lurer på hvor mye jeg trenger pusse? Er stygge merker her og der, men det har nok ikke så noe å si... Fint hvis noen svarer
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Burde ikke en evo med 1.5bar knuse m3? ganske ufin kjøring forøvrig Det skal litt mer til enn en riskoker for å kjøre i fra en ///M De kunne forøvrig ikke funnet en litt mer trafikkert vei å gjøre det der på, idioter!
Yngvejos Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 skal ha bbs lm reps.har e90 da, trodde dem hadde ganske grei plass til dekk? har ikke planer om å valse så vurderer sterkt nankang ns2 Er god plass til dekk på e90. Jeg kjører 8.5x19 et 35 med 235/35R19 forran og 9.5x19 et35 med 265/30R19 bak. Blir bare dumt med dekkstrekk når det er plass til mer.
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Var ikke dette er grei brukt bil da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35366110 Måtte absolutt ha vært artig å eie
Mattae Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 skal ha bbs lm reps.har e90 da, trodde dem hadde ganske grei plass til dekk? har ikke planer om å valse så vurderer sterkt nankang ns2 Er god plass til dekk på e90. Jeg kjører 8.5x19 et 35 med 235/35R19 forran og 9.5x19 et35 med 265/30R19 bak. Blir bare dumt med dekkstrekk når det er plass til mer. ser rimelig greit ut med litt fint strekk om bilen er rimelig nærme bakken og har hjulene litt uti buen da har ikke noe race motor, så blir slow uansett. kan like så godt kjøre low and slow da
Markus E30 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Var ikke dette er grei brukt bil da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35366110 Måtte absolutt ha vært artig å eie Var ikke ille pris det da!
awt Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Var ikke dette er grei brukt bil da? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35366110 Måtte absolutt ha vært artig å eie Den var ikke dum. Kjørt et stykke eneste... Synes ikke prisen var så aller verst heller igrunn. Synd jeg allerede har kjøpt meg 5-serie.
awt Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Alltid hyggelig med taco når det er slik lefsene er. [ Bilde ] De har forøvrig ikke gått ut på dato. Har sendt en mail til produsenten med bilder, skal bli morsomt å se hva de svarer. Ikke videre imponert over "erstatningen" fra Santa Maria:
316 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Okei, nå begynner jeg å bli litt skeptisk... Han jeg har kjøpt felger av svarer ikke lenger, og har drøyet med å sende de... Skulle sende i går, men jobbet sent.. I dag har jeg ikke fått noe annet svar enn at han fortsatt mente at de skulle være fremme i morgen... Så ser jeg at han har lagt ut bilde på facebook av bilen sin med felgene på for 5 timer siden... DET BØR VÆRE ET GAMMELT BILDE, ELLERS BLIR JEG RIMELIG FORBANNA! Fikk svar nå, bilde skulle vist være 1 mnd gammelt. Får håpe det, ellers blir det en lang kjøretur for å hente felgene!
Anbefalte innlegg