Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nok en av de firerene med finest lyd her inne. Nå som våren er i anmars har jeg tatt noen kjøreturer med takluke og vinduer oppe, og jeg må bare si at kompressoren hyler meget behagelig. Liker også de 3-4 smellene som kommer i potta hvis jeg gasser og slipper opp gassen! :twisted::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tenke meg, men blitt full effekt nå? Er vel da det blir virkelig festlig :D

Nope, det er visst en del ting å gjøre..er ikke bare bare som de sa når vi kjøpte den av Speed Motorsenter :P Og det tok dem jo over en uke før de ringte tilbake med info som jeg spurte om..

Godkjenning av BMW -> Betale tollavgift pga hestene -> Levere sykkelen til Speed for heving av hk -> Kjøre 1200GS (om den er ledig for prøvekjøring) -> Se om vegvesenet vil ta å se på mc´en som en av stikkprøvene dems -> fulleffekt :D

Sååå, om ihvertfall en 3-4 ukers tid tenker jeg :) Han sa kanskje 2, men vi vet alle hvordan Norge er når det gjelder tid :P TTT

316:

Popper hu?! :D8)

Kosa meg med mcen og "poppinga" igår jeg også, savna det :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en slik på biltema, men den stikker ut, fint at den der bare blir nedfellt i sigarettenneren, gjør den på bilxtra det?

Ser ut som du koser deg nå Erik! Skulle gjerne bytta sykkel med deg, bare så synd at som fattig student må man nesten spare inn litt :P

Mener på den stikker ut ja, som en vanlig 12v ladder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok en av de firerene med finest lyd her inne. Nå som våren er i anmars har jeg tatt noen kjøreturer med takluke og vinduer oppe, og jeg må bare si at kompressoren hyler meget behagelig. Liker også de 3-4 smellene som kommer i potta hvis jeg gasser og slipper opp gassen! :twisted::lol:

Å si at man har den fireren med finest lyd, er som å si at man har den beste kjønnsykdommen. Den er mindre ubehagelig enn de andre, men man vil helst være foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at man har den fireren med finest lyd, er som å si at man har den beste kjønnsykdommen. Den er mindre ubehagelig enn de andre, men man vil helst være foruten.

Tullball. En firer som hyler opp på turtall er mye tøffere enn en vanlig daff sekser.

Ble forresten ikke lyden av kompressor-miniene i en eller annen test sagt å ligne på en hylende gris? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.... noen firere har en ganske fin og potent lyd... spesielt E30 M3. Tror du at en E36, E46 eller E9x (alle M3) hadde klart å holde følge med Patrick Snijers her? Det tror ikke jeg... :)

Ford V4... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...