Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet hvem som lager OZ Futura reps og hvor man kan få tak i det?

Keshkin lager replica, men hvorfor ikke kjøpe originale istedet? Fake wheels are for fake people. ;)

Skrevet

Joda, vi får se hvordan de andre handlene går.. Kommer fortsatt til å savne den.. Vært en god bil på de 30.000km jeg har kjørt den på 21mnd`er :)

Skrevet

Keshkin lager replica, men hvorfor ikke kjøpe originale istedet? Fake wheels are for fake people. ;)

Takk.

Fordi man ikke har 10.000+ å bruke på felger, og jeg veldig veldig gjerne vil vekk fra de originale 15" som står på bilen for øyeblikket. Såklart ville jeg også hatt originale, men budsjettet strekker ikke, dessverre.

Skrevet

Takk.

Fordi man ikke har 10.000+ å bruke på felger, og jeg veldig veldig gjerne vil vekk fra de originale 15" som står på bilen for øyeblikket. Såklart ville jeg også hatt originale, men budsjettet strekker ikke, dessverre.

Prisforskjellen trenger ikke nødvendigvis å være så stor.

Jeg gav 12 000 for 9x16 futura fra felgengarage. Hos QWT kommer Keshkin i samme dimmensjon på kr 8968. ;)

Synes det er verdt de 3k ekstra for å få 3-delte felger istedet for one piece med falske skruer. :P

Skrevet
haha og sånn laksetrapp :P

Jeg har faktisk sett en E92 med laksetrapp, en sort 325I med noe annet stylig greier på også :)

Sto forøvrig å kikka på den siste Saab 95 på bensinstasjonen i dag, rød med litt senk, felger og dobble stusser bak :) For en sykt tøff bil igrunn slo det meg, jæklig synd at det skulle ende slik med Saab :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...