Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, sterkt :lol:

Forresten, Marius.... Veldig hyggelig at du sender meg en mail i ny og ned, men de kunne vært litt mer innholdsrike enn bare virus og dumme linker ;)

Skrevet
Haha, sterkt :lol:

Forresten, Marius.... Veldig hyggelig at du sender meg en mail i ny og ned, men de kunne vært litt mer innholdsrike enn bare virus og dumme linker ;)

I helvette, gjør jeg det? Fikk sånn 45 mail idag "notification: failure" .. Jeg har ikke sendt noe. Håper jeg får fikset dette.

Skrevet
:-k jeg må gi 5557,- for komplett jcw understell på mini`n.. hadde vært moro å fått den noe lavere.. :-k
Skrevet

hehe. vurdere også å få en pris på lakkering av hjulbreddere,samt frontleppe.. la ut ett bilde i "bilder av biler til mannfolk med bein i nesa" med en mini som har akkurat det.. å det er STILIG!!

Skrevet
Da jeg var russ i 2009 så hadde vi en 1989 Dodge Ram B200 van med 5,7 liter bensin V8er. Virka fint igjennom hele russetiden var robust som fanken, gikk godt gjorde den den også :wink:

Har dessverre ikke noe bilde av den her på PCen :(

1989 GMC 2500 Vandura bensin...6,2l tror jeg..verdens råeste russebil 8) Siste bilen som fikk kjøre russetog i Oslo, vant priser for beste design og sånt...

Skrevet
Hmmm... Tror det. Men du fikk Bugg, den gang for mange år siden...

Jepp, og god var den :D

Jeg fikk faktisk en bugg av ei jente for to uker siden! Så det er tydeligvis noe som har kommet tilbake :P

Skrevet
Russetia ja. Helrenovasjon av en 90? gmc vandura 3500, 6.2d med en herlig 3-trinns automat. Slukte nok suppe gjennom russetia :lol: kaptenstolene ble byttet ut med noen seter fra en fårrd van, samt en sofa fra samme bil og en sofa av ukjent opphav. Parkett ble lagt, nye asfaltmatter, trekk på vegger og tak, og alt trevirke fikk seg et park strøk med lakk (ikke av typen fæl farge, her skulle det være stil).

Ellers var det vel stereoen som var trekkplasteret i denne bilen, og det spillte da høyt nok.. Savner den bilen gitt.. ble solgt til østlandet et sted (ringerike?)

Var vel et par og tredve høyttalere totalt i bilen.

[ Bilde ]

Teppe så parketten ikke skulle bli skitten og ødelagt :roll:

[ Bilde ]

Den rulla jeg mye med i 2011 :P

Skrevet
Kødder dere? Hvor får jeg tak i bugg ? Jeg vil ha bugg. NÅ

Kjapt spm.. Hva er bugg? :oops::mrgreen:

Nei, du spør ikke, du googler for ikke å vise at du ikke vet. Alle vet!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...