Sandersen Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Skal en tur til amster/zwolle i juli, lønner det seg å kjøpe klær der nede?
wicky124 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Bare jeg som liker store modeller fra breitling/panerai?
Kvasi Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Aldri hatt klokkefetish, samtidig som jeg ikke liker ting som ruver på håndleddet. Så de jeg har hatt som er verdt å nevne er en Rado og en Pateke Philippe. Etter jeg solgte Pateken sluttet jeg å bruke klokke, har jo telefonen i lomma så ser ikke grunn til å gå rundt med noe dyrt som er lett å ødelegge.
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Jeg har heller aldri hatt sånn dilla på klokker, har en enkel og grei BMW klokke som jeg fikk til jul. Funker så greit for meg den, og hadde jeg hatt masse penger så hadde jeg fortsatt hatt BMW klokka mi
FredrikE24 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Synes klokker er stas! En dag uten klokka på håndleddet er litt frustrerende. Samtidig synes jeg de skal være ganske små og nette, synes personlig Breitling blir litt for stort og "bælete" samme med Nixon.
Kvasi Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 PP er digg <3 Mhm. Liker ikke flashyflash og PP har flere jeg liker. Mørk bunn og reim skal det være. Finner ikke igjen min men denne er veelig lik.
Fredrik Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Noen andre som liker astronomi her? Neil deGrasse Tyson is the man... Blir spennende å se hva slags klokke du kjøper til slutt, Fredrik Hehehe... vel... min snart 30 år gamle Rolex Datejust virker stadig upåklagelig, men jeg leste for en tid tilbake en artikkel vedr. hva en større service koster på denne klokken. Etter såpass mange år må store deler av urverket skiftes ut og det koster mye mer enn klokken er verdt. Ergo bør klokken pensjoneres fra daglig bruk og heller tas frem ved hyggelige anledninger. Jeg har imidlertid også en eldre sveitsisk Eterna (ref: Porschedesign) fra midten av 60-tallet som jeg også kan bruke (ikke vært i bruk siden 80-tallet) og den er rimelig klassisk "Mad Men"...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Skinnreim er tingen.. Nixon 51-30 ser vulgær og billig ut og er ikke en klokke jeg hadde brukt nevneverdige penger på... Men breitling for bentley er perfekt
noekult Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Patek er helt klart min type klokke. De som vet, vet. Ferdig med det. wicky124: Breitling lager mye gromt, men Panerai har jeg aldri likt. Ps. Takk for David Guetta billetten Har ikke klokkefetisj jeg heller. Jeg har sansen for pent design, kvalitetsfølelse, detaljer, ingeniørkunst og intelligente løsninger, uansett hva slags ting det er. En klokke er gjerne en sammenserum av alle disse tingene og det tiltrekker meg. Det lille ekstra, som det heter på godt norsk. En ting er sikkert, det handler absolutt ikke om status for min del. Før samlet jeg på dyre penner. Det var samme tiltrekning som med klokker. Handlet egentlig ikke om noe mer enn at jeg elsket kvaliteten, detaljene og utseendet på pennene. Man får jo penner til 10 kr. som fungerer akkurat like bra, men er ikke det det handler om... Fredrik: Retro klokker (a la Mad Men) er gromt!
wicky124 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Oe den billetten skulle jeg få av en annen, men hun solgte den så da blei det ikkeno guetta på noen!
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Oe den billetten skulle jeg få av en annen, men hun solgte den så da blei det ikkeno guetta på noen! Så du lovete igrunn vekk noe du selv ennå ikke hadde fått eller var sikkert du skulle få?
joachim sørlie Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 kan ikke akkurat si det er feil og ligge på hotell i Mantorp ( Sverige) og være på gatebil! smule lang biltur ned bare! anbefaler de fleste og dra hit til neste år, er bare himmelsk
liffi Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Da blir det Griserally på oss imorgen Tradisjon siste åra det. morro greier...
Anbefalte innlegg