Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da er endelig MC-lappen i lomma 8)

Startet "karrieren" med å kjøre rundt øya (Smøla) med dama ;)

[ Bilde ]

Grattis!

Kjørte litt med en kollega i dag som kjøpte seg sykkel på tirsdag. Planen var en kort tur på 6 mil ca, endte opp med å kjøre ca 20 mil, Bergen - Mundheim - Norheimsund - Kvamskogen - Bergen. Nydelig tur på fine vestlandsveier! Plukka ut db-killeren i akrapovic-potta i dag, lyden kom seg litt da. Fikk ny sykkel på mandag, har kjørt 1020km ca til nå, så skal inn igjen til oljeskift-service og få montert öhlins på den snarest!

Fikk litt lyst ut å råne igjen jeg nå! Nattåpent i sentrum visstnok, så er litt anna enn stupfulle folk ute også.

wxkh027ew9z8lz1ly5zz.jpg

Mantis: Rolf og Sverre. Rolf framme og Sverre bak.

Skrevet
googlet og fant ut i fra svaret ditt at de heter ac schnitzer type 2 :D

Takker!

Det er nok ikke schnitzer på det bildet, for jeg setter penger på at det er RH x-rad. (kopi av type 2)

Orginale felger har litt mer markert profil på eikene, og det finnes ikke på de der.

Skrevet

Med disse lange lyse dagene har jeg ikke fått mye anledning til å teste de nye xenonpærene på bilen, men i kveld har jeg nytt 3000k xenon i mørke. Blir så koselig forran bilen. :) Mye mer behagelig for øynene enn det skarpe hvite lyset.

IMG014.jpg

Skrevet

Frukt er sunt året rundt.. Da er det greit å gi ungen på 7 år en Apple iPod Touch på 32 GB.. Får håpe at jeg får ha tlf (iPhone) i fred nå da.. Litt lei av at hu skal ha tlf for å spille spill og spille musikk på Spotify. Det som fasinerer meg er hvor lett disse smårollingene tar teknologien til seg. Det er jo som en lek for dem, mens vi "gamle" knoter i øst og vest...

Skrevet

Rart det der. Lånte bort tlf med angrybirds til en 6-åring nedi tjukkeste afrika i vår. Han skjønte tegninga med en gang. Det mest moderne han hadde sett før var en bilderørs-tv :roll:

Skrevet
Nei. De har ingen film.Eneste de har er måling der de har Notert skiltnummeret..

Denne saken blir sikkert henlagt, makan til slett oppførsel fra politiets sin side..

Ja, det var rett og slett motbydelig.

Har vært borti endel politisaker i mine yngre dager, men aldri vært borti en dårligere oppførsel og holdning.

Han sa noe slik som; "Du har to valg nå. Du kan velge å godta det forenklede forelegget og bli ferdig med saken, eller velge den vanskelige veien. Vi har målinger, og du vil få straffen pluss saksomkostninger i retten. Dette vil også gjøre at du ikke får visum for å komme inn i USA osv." - Jeg svarte han med at det ikke ville være noe problem, og at jeg hadde lest endel om slike saker fra politiets side. Da fikk naturligvis pipa en annen låt, og han var plutselig ikke like bråkjekk.

Har hatt en god holdning til politiet, men nå spiller ikke denne gitaren på stemte strenger lenger, for å si det slik. For min del er dette en frekk måte å behandle folk som om de er dumme på. - Jeg spilte da naturligvis dum og uvitende i starten for å sjekke ærligheten til betjenten rundt dette, og han skjøv da mye fakta under teppet for å lure den "dumme 19åringen i BMW" aka. politiets enkleste offer til å skrive under på det forenklede forelegget.

Da var det heller ikke du som kjørte :wink:

Tenkte på å skylde på "nærmeste familie, -vil ikke gå inn på hvem." Men føler det kan bli litt kinkig å gjøre det på den måten? Men nei. De har jo ingen verdens beviser på at det var meg som kjørte bilen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...