Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går jeg fram for å få rabatt hos Koed etter at jeg har regga meg og betalt kontigent hos bmwccn?

Prøvde å søke, men fikk bare opp alt som hadde "koed" i seg, noe som er en del her på bimmers :D

Skrevet

Se her, kun til deg siden vi er skikkelig uenige om amerikanere. Har en ubrukelig haug stående utenfor :P

[ Bilde ]

Jeg også :P

[ Bilde ]

Hehe, de må jo være søskenbarn eller no sånt :D

Skrevet
Hvordan går jeg fram for å få rabatt hos Koed etter at jeg har regga meg og betalt kontigent hos bmwccn?

Prøvde å søke, men fikk bare opp alt som hadde "koed" i seg, noe som er en del her på bimmers :D

Send e-post til koed med skanning av ditt medlemskort så de kan identifisere deg som medlem. Da legger de deg til manuelt.

Skrevet

Kall det øl, kall det patriotisme, men kall det også entusiasme... Synes det burde bli one more time......... Selvom bilen streika....... Kjipt azz ;(

Skrevet
Kall det øl, kall det patriotisme, men kall det også entusiasme... Synes det burde bli one more time......... Selvom bilen streika....... Kjipt azz ;(
`

What are u talki`n bout?

Skrevet

Da madammen ikke er gira på formula d så må jeg uttrykke meg her... Saito er faen meg vill!!! Døtt meg i dåsa for en fart han har gjennom løypa!!! 1200 hk som skal få grep

Ps. Clinter'n er sjef!

Skrevet
Lett å kjenne igjenn bimmer`n din scoot. Så deg i stad når jeg stod å ventet på burger i drivein på mc. :)

Godt å høre, meninga er at den skal skille seg litt ut ; )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...