Zibiri Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 dettemå jo være en av de største dusten det går ann og finne sikkert postet før men gidder ikke lese althttp://www.break.com/index/corvette-bur ... lutch.html Oi, det der håper jeg virkelig var ett forsøk på komedie?... helt latterlig. Enda flauere for hans egen del så bøs han skulle være før han satt seg inn.. HAHA
Jordfræsar Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Best of Watts på Eurosport - 45min med bare moro http://www.youtube.com/watch?v=g7YpwOkjgW0
noekult Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Rob Dyrdeks Fantasy Factory er faen meg fett program!! Lever drømmen min!!
winchester Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Noen som vet om E36 coupe panser i Møre og Romsdal?
Frode D Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Noen som gidder å photoshoppe? viewtopic.php?f=6&t=35817&start=1785
Marius2002 Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Rob Dyrdeks Fantasy Factory er faen meg fett program!! Lever drømmen min!! Ja Rob Dyrdek er en konge person! Han er faktisk det ene forbildet mitt!
noekult Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Rob Dyrdeks Fantasy Factory er faen meg fett program!! Lever drømmen min!! Ja Rob Dyrdek er en konge person! Han er faktisk det ene forbildet mitt! Ekke kødd ass. Han gjør det jeg har lyst til å gjøre. Drive et par business her og der, være sjefen og bare gjøre det han elsker mest - for min del blir jo biler. Også har han en svær bestekompis, det samme har jeg Nei faen, jeg skal leve som han en dag, bare vent
Marius2002 Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Rob Dyrdeks Fantasy Factory er faen meg fett program!! Lever drømmen min!! Ja Rob Dyrdek er en konge person! Han er faktisk det ene forbildet mitt! Ekke kødd ass. Han gjør det jeg har lyst til å gjøre. Drive et par business her og der, være sjefen og bare gjøre det han elsker mest - for min del blir jo biler. Også har han en svær bestekompis, det samme har jeg Nei faen, jeg skal leve som han en dag, bare vent Ja! En flink kar som ble tidlig oppdaget Han har tatt med seg lærdom og bygget seg opp til det han har nå. Det er ikke av ingen grunn jeg har ene brettet hans på veggen imotsetning til han andre på MTV, Ryan Sheckler, som har alt, men bare syter og er en egoist som kun tenker på penger. Nei... Rob Dyrdek og Sean Malto er mine to forbilder!
Azeton Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Nja, 240 er det vel. Er jo en helt annen motor Men da er det ikke bare meg som syns det er noe rart? Om det er en USA importert så er det mye mulig det er 3.2, men ikke 321hk. Så da var det noe galt hvertfall Ja, det stemmer kanskje mer. Men noe muffins er det ihvertfall... hmm S50B30US heter motoren og dermed sier resten seg selv. Den yter 240 HK. S50B30us er 3l versjonen du har også S52B32 som også er usa motor med 240hk bare med mer moment. S52 er USA motor uansett hvordan du vrir på det. S50b30US viser bare at det er usa sin 3l.
Fredrik Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 S50B30us er 3l versjonen du har også S52B32 som også er usa motor med 240hk bare med mer moment. S52 er USA motor uansett hvordan du vrir på det. S50b30US viser bare at det er usa sin 3l. Korrekt nok... min feil. Jeg husket av en eller annen årsak kun varianten som var bygget på M50B25 motoren. S52B32US motoren er bygget på den nyere M52B28 motoren. Under alle omstendigheter er dette ikke ekte S-motorer, men en type hybrider.
-Roger- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 S50B30us er 3l versjonen du har også S52B32 som også er usa motor med 240hk bare med mer moment. S52 er USA motor uansett hvordan du vrir på det. S50b30US viser bare at det er usa sin 3l. Korrekt nok... min feil. Jeg husket av en eller annen årsak kun varianten som var bygget på M50B25 motoren. S52B32US motoren er bygget på den nyere M52B28 motoren. Under alle omstendigheter er dette ikke ekte S-motorer, men en type hybrider. Vet du hvorfor USA ikke fikk kjøre like rå E36 M3 som ellers i verden? Litt ironisk syns jeg med tanke på at de kun kjører store motorer der borte og de skal være størst på alt. Så vidt jeg vet er vel E46 og E92 M3 fra USA like stor effekt som resten av verden?
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 S50B30us er 3l versjonen du har også S52B32 som også er usa motor med 240hk bare med mer moment. S52 er USA motor uansett hvordan du vrir på det. S50b30US viser bare at det er usa sin 3l. Korrekt nok... min feil. Jeg husket av en eller annen årsak kun varianten som var bygget på M50B25 motoren. S52B32US motoren er bygget på den nyere M52B28 motoren. Under alle omstendigheter er dette ikke ekte S-motorer, men en type hybrider. Så da er vi søke enige om at det er noe galt med salgsannonsa da:) Og ellers, god morgen snart helg!
Anbefalte innlegg