Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, men kamuflere den inn i alufolie så når de vel ikke fram? Problemet at de ikke går ut heller :P!

Skrevet

Måtte nettopp ringe snuten. Var en med tidenes rus som hadde havarert en bil utenfor huset til broren min. Var ikke i stand til å gjøre rede for seg selv omtrent... Ikke faen om jeg vil møte sånne idioter langs veien... Har noen felles bekjente som ikke trodde han hadde lappen en gang... Synd at han rakk å bli hentet av en annen bil før snuten når frem...

Skrevet
Hmmmm, så satt man her på finn igjen da - og nå som sommern er her klør det ALLTID etter å bytte bil. Grøss, jeg er jo egentlig glad i E34'n. Men hadde jo vært kjekt med en bil som ikke brukte så mye bensin..............valgets kvaler.

Ser den med bensinforbruket. Jeg kjører ca 12 mil til dagen med e91 som bruker 0.87 på 98 oktan og 0.93 på 95 oktan. Savner dieselbørsa litt når jeg får bensinregningene.

Frister med en s124 300td å bruke til "pendling".

Skrevet
Hmmmm, så satt man her på finn igjen da - og nå som sommern er her klør det ALLTID etter å bytte bil. Grøss, jeg er jo egentlig glad i E34'n. Men hadde jo vært kjekt med en bil som ikke brukte så mye bensin..............valgets kvaler.

Ser den med bensinforbruket. Jeg kjører ca 12 mil til dagen med e91 som bruker 0.87 på 98 oktan og 0.93 på 95 oktan. Savner dieselbørsa litt når jeg får bensinregningene.

Frister med en s124 300td å bruke til "pendling".

savner min golf 2 med 1.6D med hele 55 HK ... kosta meg 5000kr og kjørte 1000km på en full tank (40liter) og da med normal og ikke spesielt økonomisk kjørestil :P hadde den i et år. rep og service på bilen var på hele 0 kr, og solgte den for 3000 året etter, ikke eu godkjent :P

Skrevet
Får jo 1-serie diesel for drøye 100.000,-

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35712966

100k er litt mye å bruke på en nr 3 bil. Spesielt mtp at jeg solgte 530d for 60k.

Jeg ser for meg å kjøpe en bil til max 20 000 til formålet, så jeg slipper å bekymre meg for verditap pga km-stand. Må nesten ha stasjonsvogn også siden bikkja er med på de fleste kjøreturene. ;)

Har faktisk en e87 116i på lån om dagen. Søstera trengte parkeringsplass og litt skruhjelp. :P

Skrevet
Samme her, scoot. Alltid lyst å bytte bil på sommeren. Fornuften har tatt overhånd hos meg nå, så blir diesel med relativt lite hestekrefter snart. :roll:

wannabe meg? Ser ut til at jeg starter en ny trend her... :lol:

Skrevet

Har rulla en svart Auda R8 Spyder V10 her den siste uka også, fin bil, men jeg takler ikke hun som kjører den.

Verste golddiggeren i området, har tydligvis skutt gullfuglen..

Vi har en jækla kvalm type her på øya som kjører rundt i en sort Porsche 997. Fyren er nærmere 50 år og kler seg som en soss på 25 år, han kjører runder i byen sånn halv 4 på ettermiddagen da det er flest folk som kan se på ham. Møter du ham på veien så kan se at han ser på deg for å se om du ser på ham #-o Vi sto noen kompiser på utsiden av en kamerat sin garasje, og nede på hovedveien kom han kjørende i Porscha si og siden han bor lengre oppi veien så skulle han selvsagt bare fortsatt rett fram på hovedveien. Men når han så oss unggutter stå der å "henge" så så han sitt snitt til å brife litt, han brenner inn på sideveien og blåser forbi oss på fullt turtall før han bråbremser og snur 50 meter oppi veien og blåser forbi oss ned til hovedveien igjen og videre bortover i rettning der han bor :roll:

Fyren er helt på trynet, men dette er ikke det værste! Sønnen på 7 år heter Christian Dior og dattra på 4 år heter Celina :lol::applause: Ellers så jobber han som forsikringsagent hos Santander :wink:

Katta mi heter Celina...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...