evi Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Hvertfall 1 og 2 her. Greit å skifte utløselager samtidig (3). Kan hende fjæra blir ødelagt ved demontering, så sikkert greit å ta med 7 også. Bolter osv kan sikkert brukes opp igjen.
Shattered Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 På en 316i trenger du jo ikke no spesielt heftig. SACHS og LUK som de selger overalt duger garantert. Husk å bestill komplett clutch og se etter oljelekkasjer når du har det nede Så dette er det jeg trenger? Artikkelnr: 05-623277400 BENEVNING: Clutchsett - SAC se info Pris: 2511.00 På Mekonomen. Får den for ca 2100 kr. [ Bilde ]Hvertfall 1 og 2 her. Greit å skifte utløselager samtidig (3). Kan hende fjæra blir ødelagt ved demontering, så sikkert greit å ta med 7 også. Bolter osv kan sikkert brukes opp igjen. Takk
evi Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Koed bruker å ha billig clutch sett. Kan sjekke der om du kan vente litt før du får den..
Shattered Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Koed bruker å ha billig clutch sett. Kan sjekke der om du kan vente litt før du får den.. Skjønner ikke så mye av Koed Hvordan i alle dager finner jeg fram?
Lars89 Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Blir 2100 inkl frakt derifra så er ikke noe vits uansett Ja er det settet du trenger
Shattered Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Blir 2100 inkl frakt derifra så er ikke noe vits uansett Ja er det settet du trenger Så da kan jeg bare kjøpe på Mekonomen? Slipper frakt Men å bytte det har jeg null peiling på. Hvor mye koster det ca på verksted, sånn hvis ikke jeg finner noen som kan det?
evi Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Uten at jeg har sjekket så mye.. Noen som vet hva dette kan være? Kommer en slags elektrisk "buzz" lyd fra venstre side under rattet. Den varer i alt fra 5 sekunder til 2 minutter.. Kan komme under kjøring og når bilen står på tomgang. Ikke skjønt noen sammenheng der. Er vel masse relér under der? Er det noe kjent som kan passe til symptomene jeg forklarte? (e34)
scoot Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Blir 2100 inkl frakt derifra så er ikke noe vits uansett Ja er det settet du trenger Så da kan jeg bare kjøpe på Mekonomen? Slipper frakt Men å bytte det har jeg null peiling på. Hvor mye koster det ca på verksted, sånn hvis ikke jeg finner noen som kan det? Har neppe troa på du får det like billig på mekonomen som på koed. Men verdt å sjekke.
Shattered Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Blir 2100 inkl frakt derifra så er ikke noe vits uansett Ja er det settet du trenger Så da kan jeg bare kjøpe på Mekonomen? Slipper frakt Men å bytte det har jeg null peiling på. Hvor mye koster det ca på verksted, sånn hvis ikke jeg finner noen som kan det? Har neppe troa på du får det like billig på mekonomen som på koed. Men verdt å sjekke. Koed: Totalt NOK 2.086,25 Tror det er like greit å ikke spare de 14 kronene
Shattered Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 2100,- inkl. eller eksl. moms på mekonomen da? Går ut i fra at det er med moms
evi Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Jeg har blitt "lurt" av det der før. Mekonomen ga meg ikke prisen med moms før jeg sto i kassa.. Hehe.
Shattered Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Jeg har blitt "lurt" av det der før. Mekonomen ga meg ikke prisen med moms før jeg sto i kassa.. Hehe. Haha Men hvor mye vil en sånn jobb koste på verksted? Skal høre med litt forskjellige folk om de har peiling på det, men har lite lyst til å bruke 2-3000 på verksted
Fredrik Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Men hvor mye vil en sånn jobb koste på verksted? Skal høre med litt forskjellige folk om de har peiling på det, men har lite lyst til å bruke 2-3000 på verksted Jeg vil tro at et bytte av clutch som et minimum koster ca. det dobbelte på et autorisert verksted... altså minst 4-6000 kroner eksl. deler.
Lars89 Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Stemmer det Fredrik Får ikke gjort mye for 2-3000 på verksted i dag. Greit å kunne skru selv
Anbefalte innlegg