Shattered Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Stemmer det Fredrik Får ikke gjort mye for 2-3000 på verksted i dag. Greit å kunne skru selv Off, får prøve å få tak i noen som kan gjøre det billigere Verksted -->
Jordfræsar Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Synd med Hagen under innspurten. Nå er det bare å vente på EM finalen jarra!
scoot Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Stemmer det Fredrik Får ikke gjort mye for 2-3000 på verksted i dag. Greit å kunne skru selv Vel, det er jo ikke så rart, clutchbytte er ikke gjort på et par timer Jeg syns også det er dyrt på verksted, men de skal jo tjene penger de og
Kjexx Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Var ute på volvo her om dagen, de tok faen i meg 625 spenn for å presse 2 lager...
Fredrik Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Mmmmmm... en helt grei båt egentlig (sier jeg som egentlig best liker gamle tresnekker)... http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?i ... 6&cat=5867
FredrikE24 Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Mmmmmm... en helt grei båt egentlig (sier jeg som egentlig best liker gamle tresnekker)... http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?i ... 6&cat=5867 Helt klart en lekker båt! Jeg har ikke helt sansen for slike båter, på fjorden skal man ferdes i sakte fart og nyte turen! Vokst opp i båt hvor maskinistene i kjelleren drakk godt og vel 170 liter i timen i marsjfart på 26 knop.. Gikk stort sett på tomgang hele sommern på greie 800-900 rpm og ca. 8,5 knop på grunn av dette. Kan umulig tenke meg at det å sitte å 'fryse' mens man kjører på maks hastighet hele tiden som gjør prat og hygge umulig er noe stas i det heletatt for min del. Har nå blitt litt betatt av seilbåter, drar til sjøs om en ukes tid i en Danskbygget båt(X-Yacht) og følelsen av at en båt på 12 tonn får bra fart gjennom vannet kun med hjelp av vind er ganske morro.
Fredrik Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Danskene kan helt klart bygge seilebåter... her J-klasse yachten "Ranger"...
noekult Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Satan så mye spanjolene dreit på italienerne i natt... Hahaha, dakar italienske menn!
M|Fjeld Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Noen som fikk med seg dokumentaren "WW2 Lost films: The Air War"?(history channel) Fy for et helvette det må ha vært..
Sandersen Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Noen som har noe forslag til hva man kan ta med til en nederlender som er litt typiskt norsk? har alt kjøpt en braastad XO superior, men skulle gjerne hatt noe typiskt norsk, gjerne som ikke blir drikt/spist opp med engang Å helst ikke ostehøvel og lusekofte!
Mantis Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 4-0 fy faen masaker ut på banen Var vel heller Italia som ikke ville nok, dreit på egen legg i sitt eget forsvar og generelt spilte dårlig fotball for Italia å være. Kjedelig finale
Anbefalte innlegg