Fredrik Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 For en deilig morgen. Skyfritt, allerede 14-15 grader, god kaffe, fuglene synger og jeg har en fridag...
Julianv Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg har og fridag! Men jeg har ikke lagt meg enda tho..
Fredrik Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Fridag? Hva i huleste pokker gjør du oppe da? Det går helt av seg selv. Jeg liker å stå tidlig opp og har vært våken i over en time allerede. Jeg klarer meg stort sett med rundt 5 timers søvn + en kort "morfar" innimellom. Den beste tiden på døgnet er om morgenen... forutsatt at det er fint vær...
scoot Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Jeg tror jeg kjørte til Oslo i søvne i dag, jeg husker i allefall ikke Halden - Moss, for der fikk jeg endelig kjøpt meg en kaffe http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10051412 Burde vi kreve full at navnene på disse gutta blir lagt ut offentlig ?
wicky124 Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Og da koker jeg meg kaffe, faen så sliten jeg er nå. Er ikke vant med å kjøre halvannen time på morran ass....forbaska Oslo-mas. haha Ærru pysete?
scoot Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Haha, det er så forbanna mye folk overalt, ekke vant med det her jeg
Michaelw Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Haha, det er så forbanna mye folk overalt, ekke vant med det her jeg og hvorfor har du begynt og kjøre til Oslo om jeg tør spørre?
Shattered Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Fridag? Hva i huleste pokker gjør du oppe da? Det går helt av seg selv. Jeg liker å stå tidlig opp og har vært våken i over en time allerede. Jeg klarer meg stort sett med rundt 5 timers søvn + en kort "morfar" innimellom. Den beste tiden på døgnet er om morgenen... forutsatt at det er fint vær... "Morfar" = høneblund etter middag?
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 ah, en uke igjen, så er det ferie! for en heeel uke xD da skal civicen og bmw'n få oppfriskning av lakk
Shattered Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Er det sant at det trengs spesialverktøy for å bytte clutch? Faen for tull
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 nei det er bare tull sålenge du får sentrert den såpass når du monterer, så kassa sklir rett på er det ikke noe sak
evi Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Må vel ha ett sentreringvertøy, for å få den rett. Dette får man på biltema feks..
Shattered Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 nei det er bare tull sålenge du får sentrert den såpass når du monterer, så kassa sklir rett på er det ikke noe sak Var det jeg tenkte meg ja 7500 kr's verktøy snakka de om her nede på verkstedet.. Ja jøss, sa jeg da.
S.Hafsmo Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Sentreringsverktøy fra biltema koster sikkert 60,-
Anbefalte innlegg