Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, såpass? Hvor sto du da? De to husabergene var ukjente for meg, men slo følge sammen med de bort til Goma, der svingte de av.. Han første som dro ut av ferga kjørte jo bakhjul hele fergekøa oppover :P

Fremhjulet mitt letta litt på tur ut av seivika-krysset, men var rask og skifte gir i stedet.. Ikke helt varm i trøya enda :lol:

Skrevet
Hehe, såpass? Hvor sto du da? De to husabergene var ukjente for meg, men slo følge sammen med de bort til Goma, der svingte de av.. Han første som dro ut av ferga kjørte jo bakhjul hele fergekøa oppover :P

Fremhjulet mitt letta litt på tur ut av seivika-krysset, men var rask og skifte gir i stedet.. Ikke helt varm i trøya enda :lol:

Stod ved busskuret på andre sida av vegen. Hørte det ble noe pådrag på andre sida av bussen ja :D

Skrevet
Skal snart være på med redningsaksjon av en gammel totakter! Den har stått på låven i rundt 30 år hvis ikke lenger... Faderen som har kjøpt den! :D

Saab?

Jess! :wink:

De er koselige. Knatrer og ryker blått :)

Skrevet

Har faktisk ikke sovnet enda.. Skift arbeider vettu, jobber egentlig natt nå siden søndag. Har tatt meg fri fordi jeg skal noe viktig kl 0700. Meeen for jo ikke sove. :(

Skrevet
man tipser det man vil tipse vell :P? er stedet for dyrt tipser jeg sjeldent/aldri :P

du har våknet ja, mens noen av oss ikke har sovet enda :P

Hahah har ikke sovnet jeg heller :P Fins ikke trøtt :P

Skrevet
man tipser det man vil tipse vell :P?

Nja... det handler mye om alminnelig høflighet og god kutyme. Selvfølgelig skal man ikke betale tips hvis det ikke er forventet eller fortjent, men mange steder er tips faktisk en del av lønnen. Dette kan virke fremmed, men mye er annerledes utenfor Norges grenser. Husk at lokal skikk & bruk er viktigere enn hva man som nordmann mener når man er turist i et annet land.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...