spruddel Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Heter vel egentlig links. Tysk for venstre Dessverre vet jeg ikke Marcus.
hsd Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 E36 325 eller E30 325? Skal handle ny bil snart, men er litt usikker. Skal selvfølgelig være coupe. Ingen av delene, du skal hente deg m3 delebil!
Thewiz Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Bygge om ISen da eller? Hehe. 3,2 liter hadde vært morro
spruddel Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Noen som kan finne bilde av den merca 124 som visstnok Schulz hadde bygget om ved å bruke en sedan og en stasjonsvogn og som automote hadde stylet? Fant bilde av den igår vel, men finner ikke igjen nå. Svart, senka som faen
Fredrik Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 BMW er nå også med i Tour de France. Det danske laget Team Saxo Bank-Tinkoff Bank, ved Bjarne Riis, kjører nå som de eneste (offisielt) BMW følgebiler. Laget har dessverre ingen nordmenn med i år, men danske Michael Mørkøv (populært kalt "Mørkrøv") har markert seg... http://jyllands-posten.dk/motor/article4743537.ece
asv Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Noen som kan finne bilde av den merca 124 som visstnok Schulz hadde bygget om ved å bruke en sedan og en stasjonsvogn og som automote hadde stylet? Fant bilde av den igår vel, men finner ikke igjen nå. Svart, senka som faen viewtopic.php?f=11&t=143409&start=390#p2420395
Kvasi Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Å gud nå var det nam med kald pils. Lagt under bilen i tre dager og vært lynings pga alle problemene med å lage ny eksos. Men resultatet ble toppers og da er man jo like blid igjen når man rygger ut av garasjen
flonoen Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Nedi min fjerde stella nå, ved et litt for fint hotell for meg i nærheten av norwich. Marriott ett-eller-annet Manor, golfbane her og masse sosser i pene klær. Jeg er vel den eneste i jeans i baren.
Kjexx Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Faen er det for noe piss med bare 3 innlegg pr minutt da?
Kvasi Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Faen er det for noe piss med bare 3 innlegg pr minutt da? Hæ?
Kvasi Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Nedi min fjerde stella nå, ved et litt for fint hotell for meg i nærheten av norwich. Marriott ett-eller-annet Manor, golfbane her og masse sosser i pene klær. Jeg er vel den eneste i jeans i baren. Du skal se damene går for badassen i dongeri
Kjexx Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Faen er det for noe piss med bare 3 innlegg pr minutt da? Hæ? Det går bare å skrive 3 innleg i minuttet. Ikke det at jeg skriver så mange, men hender jeg skriver i flere tråder..
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Noen som kan finne bilde av den merca 124 som visstnok Schulz hadde bygget om ved å bruke en sedan og en stasjonsvogn og som automote hadde stylet? Fant bilde av den igår vel, men finner ikke igjen nå. Svart, senka som faen Se under prosjekter.. ///mordi har lagt ut bilde av den.. En kompis av han som eier den
[space] Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Jeg er på "dyr øl kjøret" nå. Funnet ut at det er dustete å drikke vanlig pils, når det er så mye annet godt å få tak i, selv i vanlige butikker med litt utvalg. I dag var det en "Lade Gaards brygghus, Mørk lager" som gikk med. God! http://www.norskdesign.no/emballasjedes ... 9-610.html I sverige drakk jeg Visby Weiss. Også veldig god! Dette er en hveteøl: http://no.wikipedia.org/wiki/Hvete%C3%B8l
Anbefalte innlegg