Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E36 325 eller E30 325?

Skal handle ny bil snart, men er litt usikker. Skal selvfølgelig være coupe. :)

Ingen av delene, du skal hente deg m3 delebil! [-X:D

Skrevet

Noen som kan finne bilde av den merca 124 som visstnok Schulz hadde bygget om ved å bruke en sedan og en stasjonsvogn og som automote hadde stylet? Fant bilde av den igår vel, men finner ikke igjen nå. Svart, senka som faen :P

Skrevet

Å gud nå var det nam med kald pils. Lagt under bilen i tre dager og vært lynings pga alle problemene med å lage ny eksos.

Men resultatet ble toppers og da er man jo like blid igjen når man rygger ut av garasjen :)

Skrevet

Nedi min fjerde stella nå, ved et litt for fint hotell for meg i nærheten av norwich. Marriott ett-eller-annet Manor, golfbane her og masse sosser i pene klær. Jeg er vel den eneste i jeans i baren.

Skrevet
Nedi min fjerde stella nå, ved et litt for fint hotell for meg i nærheten av norwich. Marriott ett-eller-annet Manor, golfbane her og masse sosser i pene klær. Jeg er vel den eneste i jeans i baren.

Du skal se damene går for badassen i dongeri :)

Skrevet
Faen er det for noe piss med bare 3 innlegg pr minutt da?

Hæ?

Det går bare å skrive 3 innleg i minuttet. Ikke det at jeg skriver så mange, men hender jeg skriver i flere tråder..

Skrevet
Noen som kan finne bilde av den merca 124 som visstnok Schulz hadde bygget om ved å bruke en sedan og en stasjonsvogn og som automote hadde stylet? Fant bilde av den igår vel, men finner ikke igjen nå. Svart, senka som faen :P

Se under prosjekter.. ///mordi har lagt ut bilde av den.. En kompis av han som eier den :)

Skrevet

Jeg er på "dyr øl kjøret" nå.

Funnet ut at det er dustete å drikke vanlig pils, når det er så mye annet godt å få tak i, selv i vanlige butikker med litt utvalg.

I dag var det en "Lade Gaards brygghus, Mørk lager" som gikk med. God!

http://www.norskdesign.no/emballasjedes ... 9-610.html

I sverige drakk jeg Visby Weiss. Også veldig god!

Dette er en hveteøl: http://no.wikipedia.org/wiki/Hvete%C3%B8l

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...