Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men gutta, hva tror dere en ok 91 E34 520 med rett over 200 på tellern kan gå for nå?

Lurer som sagt før på å bytte til en litt mer bensingjerrig bil, men er usikker på hva jeg kan kreve for bilen. Den skal på EU i september - så den blir ikke solgt før det uansett, men er ikke helt sikker på hva jeg kan kreve.

Topp teknisk, motor bruker ikke olje eller vann, tight girkasse og drivlinje, bra clutch, godkjent senka, nye sommerdekk på nesten strøkne OZ Ceres 17". Pent interiør ( grå seter, blått ellers :( ).

Ikke noe utstyr på den, ikke engang takluke, men derfor har den heller ikke noe særlig rust. Det lille som var er sandblåst og lakkert opp. ( men skal bilen bli ordentlig pen må den lakkes, helt forbaska mye steinsprut på den nå )

Det ligger jo skrothauger ute på finn til 20 000, men i mitt øye blir det for dumt å kreve MER enn 20 000 for min bil, selvom den ser utvilsomt bedre ut og er i garantert bedre stand enn de dritthaugene som blir solgt for 15-20 på finn. Har virkelig E34 begynt å stige i pris igjen!?

Skrevet

Her er jo alle perfekte..

Har vel noen svin på skogen du og, noekult.

Er det så mye bedre å kjøre for fort f.eks? Hvem her har aldri gjort det? Er avholds selv, men jeg sitter ikke på min høye hest og fornedrer mennesker som har driti på draget for det. Vi er mennesker, mennesker gjør dumme ting fra tid til annen. Det som skiller oss er evnen til å lære av feil, der er enkelte ganske lost:)

Skrevet

Er det så mye bedre å kjøre for fort f.eks? Hvem her har aldri gjort det? Er avholds selv, men jeg sitter ikke på min høye hest og fornedrer mennesker som har driti på draget for det. Vi er mennesker, mennesker gjør dumme ting fra tid til annen. Det som skiller oss er evnen til å lære av feil, der er enkelte ganske lost:)

Hvorfor sikter du på meg? Fyllekjøring dreper, så fuck han. Han er godt voksen og var i god stand til å vite at det han dreiv med kunne drepe, og ba om unnskyldning fordi han ble tatt. Hadde han ikke blitt tatt, hadde han nok fortsatt med det i en lang tid.

Jeg er 100% avholds selv, og bruker huet mitt når jeg kjører på offentlig vei. Ikke har jeg bil til å fly lavt i heller (heldigvis!)...

Skrevet

Hvorfor sikter du på meg? Fyllekjøring dreper, så fuck han. Han er godt voksen og var i god stand til å vite at det han dreiv med kunne drepe, og ba om unnskyldning fordi han ble tatt. Hadde han ikke blitt tatt, hadde han nok fortsatt med det i en lang tid.

Jeg er 100% avholds selv, og bruker huet mitt når jeg kjører på offentlig vei. Ikke har jeg bil til å fly lavt i heller (heldigvis!)...

Hater fyllekjøring selv, få ting er mer provoserende.. Greia er at folk sjeldent blir husket for de positive tingene de gjør. Såvidt meg bekjent har han gjort mye for mange familier i grineprogrammet sitt.

Verden blir bare så innmari kjip om man skal hate alt og alle som ikke alltid er 100% i vater :wink:

Skrevet

Noen som kan gi no tips til polering av felger? vill ikke gå feil frem, mht at dem koster jo litt. så tenkte å polere dem, så sjekke interessen mht salg :)

Autoglym, å pollerings ull? no spesiell klut? Noen som har peiling? :)

Skrevet

Noen som trenger en E39 stv, 99 mod 520i, sport skinnseter med memory??? Litt vondt å legge den ut på finn foreløpig :)

Har ikke lyst å kvitte meg med den, men må.

Hva får man for et bedre holdt eksemplar? Gått kun 177.000

6ra5nu8t01qdrxqixlja.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...