scoot Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Du blir ikke blenda nei, kun om det er gamle Fotobokser, nye har infrarødt lys og blitsen ikke, sånn som vålerengatunellen og den mellom tunellene ved fornebu Stemmer, husker de gamle, de var jo dødsfarlige på nattan.
[space] Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Nord for Kragerø: Streknings-atk-en det har vært mest blest rundt er uten tvil den 5,6 kilometer lange strekningen mellom Dørdal syd for Langesund og Auråen like nord for Kragerø. Her ble farten satt ned fra 80 km/t til 70 km/t, nettopp for å redusere ulykkesrisikoen. Atk-en her måler snittfart sørgående retning. http://ipad.dagbladet.no/2011/06/17/tem ... /16964923/ Da var det nok der. Sikkert bare jeg som ikke så skiltet.
noekult Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Du blir ikke blenda nei, kun om det er gamle Fotobokser, nye har infrarødt lys og blitsen ikke, sånn som vålerengatunellen og den mellom tunellene ved fornebu Stemmer, husker de gamle, de var jo dødsfarlige på nattan. Eneste fartsboten jeg har fått til nå var en slik en midt på natta utafor Hamar en plass... Den merka man... Det morsomme er at jeg hadde familie i bilen og prøvde å holde fartsgrensa... Fikk bot for 5 over Typ 1900 kr. elns (husker ikke eksakt beløp)...
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Må ikke glemme at fotobokser også er aktive 1/3 av året, da de ikke har lov til å være aktive lenger, siden det ikke er en inntektskilde, men heller et objekt for å "skremme" sjåførene og få ned fart til den aktuelle fartsgrensen
Lars89 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Blei tatt i en gammeldags fotoboks på natta for 3 år siden. Har fortsatt mareritt om natta. Våkner når det blitser. Ikke bra!
fish Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 ":pciultyk]Kjørte forbi en fotoboks som tok bilde av både bilen forran meg og meg. (lite rødt lys)Vi kjørte i ca 65 i 70-sone (Han med campingvogn). Er det noen av disse kameraene som knipser alle biler som passerer? Var på vei til Kragerø. Slapp av.. Er bare gjennomsnittsmåling. Blinker rødt på ALLE biler. Edit; Ha en fin ferie..
316 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 21 Jump Street! Sett i gang og last ned, fantastisk komedie! Og fish, du ba meg oppdatere deg om svindelgutten. Han har fått egen tråd her nå. Sett?
Kvasi Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Kjennes at det har vært helg ja. Og jeg kjørte taxi for over tusen spenn i natt.. :/
316 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Haha... Hvor var du? Tok taxi fra Fauske til Røkland en gang...... Mye vits....... !
fish Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 21 Jump Street! Sett i gang og last ned, fantastisk komedie! Og fish, du ba meg oppdatere deg om svindelgutten. Han har fått egen tråd her nå. Sett? Nope... Link til URL?
wicky124 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Er glad jeg har garasje..men litt bortkasta å vaske volvoen idag..vaska til og med felgene med svamp (hater krysseiker felger!!)
Kvasi Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Haha... Hvor var du? Tok taxi fra Fauske til Røkland en gang...... Mye vits....... ! Jeg bor ca ei mil fra sentrum var på byen og dro hjem etterpå, så ble jeg opprings fra et nach i byen og stakk dit en tur. Soverommet var opptatt så det var helt bortkasta Røkland er vel ikke hurraplassen sin nei
Anbefalte innlegg