Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:? å fyyy faen !! har en kompis som ikke ville i millitæret i morgen, så han kom på besøk nå.. vi styra frem å tilbake ang hva vi skulle gjøre så tilslutt så knakk jeg armen på`n. sinnsykt ubehagelig lyd. . .

What in the name of fuck did i just read?? :shock::shock:

+1

Hva faen... Passer med en liten "Pics or it didn't happen" her, eller?

Og når det er sagt: Jo, tilbake til min stadig voksende kløe etter bil med mer hk. Sett mye på E36 M3 uten skilter til nå. En god en, som evt. kan få skilter, kommer på hvertfall 70.000 NOK. Var på et annet forum der de snakket om roadster, og fikk sykt lyst på noe slikt igjen fordi taket nede = himmel på passende dag. Sjekka MX-5 prisene, og de har forandret seg kjempemye siden jeg hadde min i 2008. Nå får man jo 2000-modell ned i 67-70.000 kr. Tror jeg skal satse på det til våren :D De kan man også parkere på gata uten å være bekymret for tyveri... En slik 1.6 MX-5 Mk2 kan man få turbokit fra Flyin' Miata til ca. 25000 NOK inkl. moms/frakt + montering, og da har man rett under 200 hk. Bør gå bra i en bil på 800-900 kg.! Har i hele sommer spart alt jeg kan klare, t.o.m. solgt subwoofern min i dag... :( Men nå har jeg halvparten cash for en slik MX-5, satser på å nå målet om en kosebil til ved siden av E28en til våren, det blir bra i 2013!! :)

Snakker om en slik en: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34700047

Skrevet
Eller fyr opp en joint rett før. Da slipper du hvertfall..

Trenger ikke fyren opp heller, trenger bare lukte av deg når de slepper ut bikkjene :lol:

God morgen forresten!

Skrevet

What in the name of fuck did i just read?? :shock::shock:

+1

Hva faen... Passer med en liten "Pics or it didn't happen" her, eller?

La ut film i går så folk fikk se. men sletta den igjen da jeg ikke vill ha sånn på nett !! Mange som synes det er en unødvendig måte å slippe millitæret. det samme sa jeg til han ;)

Men han hadde med seg en annen kompis, å di hadde funnet ut at dette var best!

Jeg sa han eller kunne ta litt dop eller bare sutre når han dro inn. men han mente det ikke hadde funka. foreslo også å briste noen ribbein, eller knekke en finger. virket mye bedre synes jeg, men nei da! han ville ta armen, så da sa jeg greit! å siden ingen andre tørte å ta armen på`n ( eller ikke var dumme nok ;) ) så gjorde jeg det uten å nøle. hjelper venner vettu !! :lol:

Skrevet

wtf? :o da er du ikke akkurat interessert i militæret nei, hvis man får kompissen sin til å brekke armen for å slippe xD

Skrevet
:? å fyyy faen !! har en kompis som ikke ville i millitæret i morgen, så han kom på besøk nå.. vi styra frem å tilbake ang hva vi skulle gjøre så tilslutt så knakk jeg armen på`n. sinnsykt ubehagelig lyd. . .

Drøyt!! :lol:

Jeg prøver med brev fra jobben og dårlig innstilling. Håper det hjelper, så jeg slipper og be deg tråkke på armen min!

Skrevet

Men bare for å si det, så er det somregel (sier ikke at det gjelder kompisen din liffi) de som virkelig gjør alt for å slippe som burde tjene førstegangstjenesten! man lærer mye iløpet av et år, og blir myye mer voksen etterpå!

Skrevet

jeg veit som sagt ikke åssen dette fungerer. alt jeg veit, er at han MÅTTE inn idag ! han er en godt voksen kar, men er ikke alle som vill være borte fra dame, unge etc i 9mnd ;)

Dette er noe han valgte selv, å om det bare hadde vært å si neitakk, så er det litt synd for han nå! Jeg har også en anelse om han må inn etter armen er grodd. men det er ikke mitt problem !

Skrevet

Det beste tipset her er helt klarte å bare røyke litt weed/hasj og stinke det når legene skal ta en titt på deg. Dophue blant soldater er det siste de ønsker seg.

Jeg ville bruke ett år, men de innkalte meg inn på et slikt tidspunkt at jeg eventuelt måtte ta to hele år fri etter VGS for å få til det. Det kom ikke på tale for min del, og jeg ankom Madlamoen kl. 09 og satt på fly hjem kl. 15. Too easy.

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke i militæret da det passet dårlig med at jeg nettopp hadde fått lappen og dame :wink: Så til sesjonslegen så sa jeg at jeg hadde sosialangst og ikke tålte store folkemengder, hadde en gammal legeattest på at jeg hadde astma (som jeg vokste fra meg i 6 års aldren men det funka :wink: ) og at jeg haddde veldig pollenalergi (noe jeg har , men ikke så ille som jeg la det fram) Dette og i tillegg til litt småjuks på syns og hørselstest gjorde at jeg slapp unna militæret :D

Skrevet
Det beste tipset her er helt klarte å bare røyke litt weed/hasj og stinke det når legene skal ta en titt på deg. Dophue blant soldater er det siste de ønsker seg.

Jeg ville bruke ett år, men de innkalte meg inn på et slikt tidspunkt at jeg eventuelt måtte ta to hele år fri etter VGS for å få til det. Det kom ikke på tale for min del, og jeg ankom Madlamoen kl. 09 og satt på fly hjem kl. 15. Too easy.

En annen morroklump dimmet siden han klikket av å stå i kø. Bare synd polisen kom å hentet lappen hans etterpå..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...