scoot Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Jeg vil ha diesel... 530DAT er vel en sikker vinner?? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36007843
wicky124 Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 for dyr... da kjøper jeg heller e60 til den prisen... Tenkte meg max 80k....
scoot Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Er ikke mye E60 du får til 130k da, det er ikke mye å skryte av Har også for meg at du kan prute enormt på E39 om dagen, tror ikke de er lettsolgte.
Thewiz Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 wicky, har du hatt merce 124? Hvordan er disse bilene? tenker å handle en 250d eller 300d snart
Fredrik Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Bra skrevet Fredrik..ser greia nå...Men når man ser på dagens medie-samfunn, så er dessverre islam synonymt med terrorisme..og det synes jeg er trist...Men over til litt bmw... Jeg synes volvoen er booring...og vil bli kvitt den... burde jeg gå for E38 eller e39 stv? Ingen av delene... for gamle (spesielt dieselmotorene), men en pen E39 540i Touring er alltid en fin bil... Jeg er enig i at det er trist at mange ser på terrorisme som et spesifikk muslimsk problem, men mye av dette er sannelig selvforskyldt. Utfordringen er imidlertid at muslimer ikke er én enhetlig gruppe mennesker... like lite som vesten kun er nordmenn eller én kristen gruppering. Islam er mange ting og dessverre inkluderer Islam, i likhet med kristendommen, radikale og fundamentalistiske mennesker/grupper. Man kan ikke tale om Islam eller Kristendommen som én gruppe mennesker som deler én virkelighetsoppfatning.
wicky124 Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Scoot: Jeg har en del kompiser som driver med kjøp og salg, og de får ofte inn e60 i bra stand til 80-90k som innbytte biler..er de jeg tenkte på... får vel titte litt... E39 er lett å prute på ja... kryr av de på nettet... thewiz: Om du har mulighet, går for 300D.. De bilene går og går og går...Er vel ikke stort mer å si om de... (har vel hatt 30stk av 124-biler opp igjennom årene) Fredrik: 540i hadde vært no..dog har kona en del å si på bilvalget denne gangen, så driftkostnader er viktigere enn drifte-glede Enig i det du sier, ingen religion er dessverre enhetlig lenger (utenom jehovas vitner..de er like overalt i verden!)
noekult Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Vet ikke hva du tenker om en Touring jeg, men det pleier å dukke opp lav km, auto, facelift E39 530d Touringer av og til som jeg selv hadde sett på i din situasjon. Godt med plass, god komfort, bra med kraftoverskudd osv. Kjøp deg en i LeMans blå type farge, så har du en flott familieracer
Tzunami Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 vil gjerne ha en 525dat/tds touring selv, med avtb. hengerfeste, kan godt være automat osv som bruksbil, skal kunne trekke en god henger uten problemer, plass til en god del inni (hvorav touring) og grei stand, trenger ikke å være strøken eller facelift, det fikser man i etterkant problemet er at jeg skal bytte civicen med en sånn, og har ikke stort mer på konto til overs for bil
hsd Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Er det noe lureri for å få ut hattehylla i e36 coupe? Virker som den går i oppløsning før den løsner..
Thewiz Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Ja, det er mye kaving, riving og banning før man får ut den. Takk for tipset wicky
hsd Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Ja, det er mye kaving, riving og banning før man får ut den.Takk for tipset wicky Den vil jo ikke ut, hehe. Ble litt skeptisk når jeg hørte sprekkelyder. Får vell bare klargjøre meg for noe banning da. Takk for svar ivertfall, ble så inspirert av den sorte hylla di skjønner du . Brukte du bare vanelig lakk over høytaler gitterene også?
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 67.000 km? Ser sånn ut under panseret ja.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36184742
scoot Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Scoot: Jeg har en del kompiser som driver med kjøp og salg, og de får ofte inn e60 i bra stand til 80-90k som innbytte biler..er de jeg tenkte på... får vel titte litt... E39 er lett å prute på ja... kryr av de på nettet...thewiz: Om du har mulighet, går for 300D.. De bilene går og går og går...Er vel ikke stort mer å si om de... (har vel hatt 30stk av 124-biler opp igjennom årene) Fredrik: 540i hadde vært no..dog har kona en del å si på bilvalget denne gangen, så driftkostnader er viktigere enn drifte-glede Enig i det du sier, ingen religion er dessverre enhetlig lenger (utenom jehovas vitner..de er like overalt i verden!) Hvor mye bruker en slik 300d da? Kunne tenkt meg en dieselbørse som brukis sjøl.
wicky124 Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 om man skal ha LAVT forbruk, kjøp en nyere diesel... de gamle sugedieselene er ikke så ille i forbruk, men ligger fint på 0,8 ved blanda kjøring...
Anbefalte innlegg